Legendárny film Sám doma opäť bodoval, lídrom trhu bola prvá pôvodná rozprávka televízie JOJ Krakonošovo tajomstvo aj romantický film Last Christmas. Počas Štedrého dňa sa TV JOJ stala najsledovanejšou televíziou na Slovensku.
JOJ Group sa stala v sobotu 24. decembra celodenným lídrom trhu so sledovanosťou 6,2 % a podielom 25,3 %. Televízia JOJ dosiahla v sobotu celodennú sledovanosť 4,2 % a podiel 17,1 %, čím sa stala najsledovanejšou televíziou na Slovensku počas celého Štedrého dňa.
JOJ Group bola víťazom 51. týždňa v prime time s 12 % sledovanosťou a podielom 27,3 %. Televízia JOJ sa stala lídrom trhu v 51. týždni v hlavnom vysielacom čase – sledovanosť 8,6 % a podiel 19,5 %.
V piatok 23. decembra si diváci nenechali ujsť kultový vianočný film Sám doma. Ten zaznamenal sledovanosť 8,9 % a podiel 20,7 % (CS 12+) a bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Darilo sa mu aj u mladších divákov v cieľovej skupine 12 – 54 (sledovanosť 10,5 %, podiel 28,9 %), kde sa stal top programom dňa. Film zasiahol až 758-tisíc divákov v CS 12+ (AvRch).
Oslovil najmä mladých mužov vo veku 12-14 rokov s vynikajúcou 17,1 % sledovanosťou, ale aj mužov vo veku 35-44 rokov (sledovanosť 12,2 %, podiel 29,3 %) a ženy vo veku 35-44 rokov (sledovanosť 12,4 %, podiel 30,3 %).
V nedeľu 25. decembra ponúkla televízia JOJ v koprodukcii s Českou televíziou svoju prvú pôvodnú vianočnú rozprávku Krakonošovo tajomstvo. Diváci ju ocenili sledovanosťou 10,8 % a podielom 22,3 % v cieľovej skupine 12 +, no v čase svojho vysielania bola lídrom aj v CS 12-54 (sledovanosť 10 %, podiel 23,6 %). Rozprávka o Krakonošovi zasiahla až 920-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch). Mimoriadne sa páčila ženám vo veku 45-54 (sledovanosť 13,6 %, podiel 23,7 %) a mužom v tom istom veku (sledovanosť 13,6 %, podiel 26,0 %).
Druhý sviatok vianočný patril romantickému filmu Last Christmas. Ten dosiahol v cieľovej skupine 12+ sledovanosť 7,8 % a podiel 17,4 %. V čase svojho vysielania bol jednotkou na trhu aj v komerčnej cieľovej skupine 12-54 (sledovanosť 8,3 %, podiel 22 %). Film sa najviac páčil ženám vo veku 35-44 (sledovanosť 12,5 %, podiel 27,6) a ženám vo veku 12-14 rokov (sledovanosť 12,3 %, podiel 53,7 %).