Slovenskí diváci sa počas vianočných dní bavili s komédiamiv programe TV JOJ, filmami na JOJ Plus a s hokejom na JOJ Šport

Tri oriešky pre Popolušku, Sám doma, S tebou ma baví svet, Pelíšky
či Ako vytrhnúť veľrybe stoličku – to sú filmy z vianočného programu televízie
JOJ, ktoré boli od 21. decembra najsledovanejšími nespravodajskými
programami v prime time. TV JOJ bola za uplynulých šesť dní päťkrát trhovým
lídrom v hlavnom vysielacom čase.
Z menších staníc bola počas troch sviatočných dní 24. – 26. 12. v priemere
najsilnejšia televízia JOJ Plus, a to v oboch relevantných cieľových skupinách.
PLUSka zároveň oslávila najúspešnejší Štedrý deň a tiež 2. sviatok vianočný
od začiatku svojho vysielania.
Prinášame tiež prvé úspechy novo-meranej stanice JOJ Šport!

V 51. týždni si televízia JOJ svojou štedrou programovou ponukou vyslúžila
až päťkrát prvenstvo v prime time spomedzi všetkých slovenských staníc. Aj tento
týždeň slávi každý večer úspechy ako prvá voľba divákov v hlavnom vysielacom
čase. V pondelok 25. decembra s 10,4 % sledovanosťou a 21,5 % podielom,
v utorok 12. s 9,7 % sledovanosť a 20,4 % podielom na trhu.

Vo štvrtok 21. decembra si z nespravodajských relácií dňa najviac divákov
nenechalo ujsť severskú verziu legendárnej rozprávky Tri oriešky pre Popolušku,
ktorá si na JOJ pripísala 7,5 % rating a 18,5 % share v CS 12+. Zaplo si ju
až 719-tisíc divákov starších ako 12 rokov! Aj v obchodnej cieľovke bol nórsko-
litovský film TOP nespravodajským programom dňa (6,2 % Rtg a 20,4 % Shr).

V piatok 22. 12. bola pre mladšie publikum absolútne najsledovanejším
programom celého dňa komédia Sám doma, ktorá v CS 12-54 dosiahla 9,6 %
sledovanosť a vysoko nadpriemerný podiel, až 30,4 %. V rámci univerzálnej
cieľovky si ako trhová jednotka vyslúžila 8,5 % sledovanosť a 20,6 % podiel, pričom
zasiahla bezmála 700-tisíc divákov (AvRch 12+)!

V predvečer Štedrého dňa, v sobotu 23. decembra, si najviac slovenských
divákov v oboch relevantných cieľových skupinách pozrelo kultovú česko-slovenskú
komédiu S tebou ma baví svet, ktorá mala v CS 12+ dosah až na 797-tisíc divákov!
V CS 12-54 dosiahla víťaznú 9,5 % sledovanosť a 26,8 % podiel a v CS 12+ si
pripísala ako líder trhu 9,0 % sledovanosť a 21,2 % podiel.

Druhým TOP nespravodajským programom soboty v rámci univerzálneho
publika bola podvečer vysielaná rozprávka Princezná so zlatou hviezdou s 9,0 %
sledovanosťou a vysokým podielom 26,3 %.

Počas Štedrého dňa bola zo sviatočného programu TV JOJ najsledovanejšia
americká klasika Sám doma 2: Stratený v New Yorku – v komerčnej cieľovke
dosiahla vysokú sledovanosť, až 10,4 % a podiel na trhu 22,6 %. V CS 12+ si
pripísala 8,3 % rating a 16,1 % share.

Na Prvý sviatok vianočný sa bezkonkurenčne najsledovanejším
nespravodajským programom dňa v CS 12-54 stali kultové Pelíšky s až 10,8 %
sledovanosťou a 26,4 % podielom na trhu. V univerzálnom publiku si českú komédiu
zaplo neuveriteľných, až 864-tisíc divákov, pričom dosiahla 10,3 % sledovanosť
a 22,1 % podiel.

Druhý sviatok vianočný bol takisto v réžii televízie JOJ – najviac divákov
v oboch cieľových skupinách si z nespravodajskej ponuky slovenských televízií
vybralo komédiu Ako vytrhnúť veľrybe stoličku, ktorá na JOJ dosiahla 9,3 %
sledovanosť a 19,4 % podiel v CS 12+. V mladšom publiku si jednoznačné trhové
prvenstvo vyslúžila s 8,5 % sledovanosťou a podielom 20,8 %.

Počas troch vianočných sviatkov bola so svojou bohatou filmovou ponukou
najsledovanejšou menšou stanicou na Slovensku JOJ Plus, ktorá zažila
najúspešnejší Štedrý deň v celej histórii svojho vysielania, s najvyšším podielom
na trhu celodenne aj v hlavnom vysielacom čase v obchodnej cieľovej skupine. Takisto
oslávila najvyšší prime time výkon 2. sviatku vianočného vo svojej histórii,
tiež v CS 12-54.

Počas Štedrého večera ponúkla PLUSka divákom komédiu Cisárov pekár –
Pekárov cisár, ktorú si v mladšej cieľovke zaplo až 242-tisíc divákov (2,7 % Rtg
a 6,2 % Shr). Na Druhý sviatok vianočný si diváci na PLUSke pozreli film Taxi, taxi,
ktorý mal dosah až na 168-tisíc divákov vo veku 12 až 54 rokov (2,6 % Rtg
a 6,8 % Shr).

Do peoplemetrového merania bola už oficiálne zaradená aj stanica JOJ Šport,
ktorá sa včera 26. decembra stala jednotkou na slovenskom trhu v čase vysielania
MS v hokeji do 20 rokov a úvodného zápasu Slovenska proti Česku – počas tohto
ostro sledovaného súboja bola športová stanica JOJky lídrom trhu v oboch hlavných
cieľových skupinách! JOJ Šport odvysiela všetky zápasy našej juniorskej
reprezentácie, ktorá do turnaja vstúpila suverénnym víťazstvom nielen na ľade, ale aj
na TV obrazovke.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram