Viac ako pol milióna slovenských divákov si včera nenechalo ujsť prvé dve epizódy najnovšieho seriálu televízie JOJ – Prokurátorka bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa a stala sa TOP seriálom JOJky jesennej sezóny.
TV JOJ bola v stredu 6. septembra jednotkou slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase so 7,6 % ratingom a 21,9 % trhovým podielom v CS 12+.
Počas silného konkurenčného večera, kedy komerčné televízie štartovali vysielanie svojich programových noviniek, resp. nových sérií, si diváci jednoznačne vybrali ponuku televízie JOJ a jej najnovší seriál Prokurátorka s prvými dvoma epizódami. Seriál bol s vysokým náskokom TOP programom dňa (ak nerátame spravodajské relácie) v univerzálnej aj obchodnej cieľovej skupine a zároveň sa stal najsledovanejším štartujúcim programom tejto sezóny na trhu v CS 12+ (toto prvenstvo zdieľa skonkurenčným seriálom Dunaj na Markíze, ktorý štartoval s rovnakým 9,3 % ratingom).
Prvú epizódu Prokurátorky si včera na JOJke zaplo až 582-tisíc divákov starších ako 12 rokov a pripísala si bezkonkurenčné víťazstvo s až 9,3 % sledovanosťou a nadpriemerným trhovým podielom, až 24,4 %. V mladšej cieľovke bola lídrom trhu s 6,3 % ratingom a 23,4 % podielom. Nasledujúca druhá epizóda dosiahla v CS 12-54 takmer identický podiel ako prvá, až 23,3 % a 5,4 % rating. Diváckov univerzálneho publika Prokurátorka takisto zaujala a sledovali aj jej druhú epizódu so 7,4 % sledovanosťou a 23,3 % podielom na trhu.
Konkurenčný štart druhej série relácie Na nože sa v programe Markízy natiahol cez oba diely Prokurátorky a zaznamenal univerzálny podiel len 17,2 %. Pred koncom Prokurátorky na Markíze odštartovala jej najnovšia show Jama levova, ktorej podiel v CS 12+ hlboko klesol, a to len na úroveň 10,5 %. V komerčnej CS 12-54 dosiahla len 16,0 % trhový podiel.
Vysoko nadpriemernú, až 12,4 % sledovanosť dosiahla Prokurátorka v ženskej cieľovej skupine 45-54 s 27,9 % podielom na trhu. V rovnakej mužskej cieľovke si vyslúžila takisto skvelý, až 9,4 % rating a 23,6 % share. Celkovo si seriálová novinka pri diváčkach starších ako 12 rokov pripísala až 10,6 % sledovanosť a 26,5 % trhový podiel.