Najdlhšie vysielaná relácia o hľadaní nehnuteľností sprevádza divákov každý víkend po bytoch, domoch či chatách po celom Slovensku a pomáha tak nájsť nové bývanie pre bežných ľudí. Ostrieľanému moderátorovi Vladovi Voštinárovi v užitočných radách sekundujú tiež realitní makléri a iní odborníci na stavby, prerábky či financovanie.
Jeden z dlhoročných TOP programov na trhu
Každú premiérovú epizódu Nového bývania sleduje v priemere 363 000 (RTG 7,9 %). Každá premiéra zasiahne v priemere 575 000 obyvateľov Slovenska. Najúspešnejšiu časť sledovalo až 500 000 ľudí, zaznamenala 23,8 % podiel sledovanosti a zasiahla až 787 000 ľudí. Každý druhý Slovák si reláciu zapol aspoň raz (N+ 62,1 %). Nové bývanie je bezkonkurenčným lídrom nedeľného podvečerného vysielania, každou časťou potvrdzuje prvé miesto v sledovanosti v čase svojho vysielania.
Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.9.2021 do 30.9.2022, len premiéry relácii, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA