Na chalupe

O produkte

Každý víkend si môžu diváci oddýchnuť pri obrazovkách v spoločnosti príjemných, oku lahodiacich a zároveň užitočných magazínoch televízie JOJ. Jedným z nich je Na chalupe s Katkou Jesenskou, relácia plná inšpirácií, nápadov a tipov, rád, návodov a receptov, ako si ešte viac spríjemniť pobyty na našich reálnych alebo zatiaľ len vysnívaných chalupách.

 

Sledovanosť

Hobby relácia o chalupárčení nielen pre chalupárov

 

Každú premiérovú epizódu magazínu Na chalupe sleduje v priemere 228 000 (RTG 4,9 %). Každá premiéra zasiahne v priemere 397 000 obyvateľov Slovenska. Najúspešnejšiu časť sledovalo až 372 000 ľudí, zaznamenala 20,1 % podiel sledovanosti a zasiahla až 660 000 ľudí. Každý druhý Slovák si Na chalupe zapol aspoň raz (N+ 56,6 %).

 

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.9.2021 do 30.9.2022, len premiéry relácii, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PONÚKANÉ MOŽNOSTI REKLAMY

Vysvetlenie formátovej reklamy
JOJ play
Online reklama
Sponzorský odkaz
TV spot
Injektáž
Product placement

Galéria

objavte viac produktov
Seriál

PsychoSimona.sk

Ako sa z povrchnej cynickej ženy stane hlbší a morálnejší človek
zobraziť detail
Seriál

Vytoč môjho agenta

Komediálne príbehy z kastingovej agentúry
zobraziť detail
Seriál

Iveta 2

Najsledovanejší seriál v histórii TV JOJ pokračuje!
zobraziť detail

Produkujeme na mieru

Máte záujem o produkciu vlastného produktu? Kontaktujte nás.
Viac informácií
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram