O brande

Televízia JOJko, ktorá koncom roka 2019 nahradila vtedy štvorročnú TV Rik, je etablovanou značkou na televíznom trhu. Je najznámejšou, najsledovanejšou a najobľúbenejšou detskou televíznou stanicou. Je dostupná v 95 % domácnostiach (čo je viac ako milión domácností) na celom Slovensku a má vzdelávaco-výchovný charakter.

Programová štruktúra JOJka je zostavená zo zahraničných akvizícií, z československých rozprávok a formátov z vlastnej produkcie, ktoré do vysielania pribúdajú každý rok.

Za posledné roky sme detským divákom priniesli dobrodružstvá aj pesničky obľúbených detských interpretov Sníčka, Dúhalky či kapely MalinyJam, edukatívny animovaný seriál o výchove detí Jojo, to vážne?!, hudobno-ekologický seriál Ekofaktor, seriál z prostredia zoologickej záhrady Zoopark, či reláciu Babička rozprávaj, ktorá sa zaoberá slovenskými tradíciami a kultúrou v spolupráci s Kandráčovcami.

Medzi najobľúbenejšie akvizície patria animované seriály Labková patrola, Máša a medveď, Pat a Mat alebo Sponge Bob. Aj v roku 2024 sa najmenší diváci môžu tešiť na atraktívne akvizície a edukatívne programy z vlastnej tvorby.

jojko.joj.sk

Sledovanosť

JOJko si každý deň zapne takmer 5 % detí vo veku od 4 do 14 rokov, teda približne 30 000 ľudí. Mesačne JOJko zasiahne až 20 % detí, teda 124 000 detí.

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.7.2021 do 30.6.2022, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

 

Vysielaný obsah

objavte viac BRANDOV

TV JOJ logo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram