O brande

Na slovenskom trhu vysielajú len dve detské televízie s programom výlučne v slovenskom jazyku a obe patria do portfólia JOJ Group. 

Prvou z nich je od roku 2015 JOJko, ktorého pestrý program zabáva malých divákov vo veku od 4 rokov. Deti sa tešia zo seriálov, ktoré sú garantovane bez násilia či nevhodných slov a sú predovšetkým náučné. 

Najmenšie publikum sa v ponuke JOJka teší na svoje obľúbené seriály a rozprávky, ale aj na zábavné a krásne spracované novinky, šité na mieru detským potrebám a očakávaniam. Nechýbajú premiérové pokračovania dnes už kultových relácií ako MalinyJAMológia či Sníček a Dúhalka a programovú štruktúru pravidelne spestrujú nové relácie pôvodnej tvorby aj akvizičné tituly, pri ktorých sa deti vzdelávajú aj zabávajú. JOJko im poskytuje rodinné zázemie, stabilitu a upokojujúci svet fantázie. 

 

jojko.joj.sk

Sledovanosť

JOJko si každý deň zapne takmer 5 % detí vo veku od 4 do 14 rokov, teda približne 30 000 ľudí. Mesačne JOJko zasiahne až 20 % detí, teda 124 000 detí.

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.7.2021 do 30.6.2022, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

 

Vysielaný obsah

objavte viac BRANDOV

TV JOJ logo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram