JOJ PLUS

O brande

Druhá najstaršia televízia z portfólia JOJ Group začala vysielať v roku 2008 a aj po trinástich rokoch si JOJ Plus drží svoju stabilnú pozíciu na trhu, momentálne ako druhá najúspešnejšia „menšia stanica“, ktorá slovenských divákom ponúka atraktívne filmové večery plné kinohitov a počas dňa aj pôvodné či zahraničné magazíny, seriály, relácie a doku-série.

Pestrá programová štruktúra je vyskladaná najmä z výborných akvizičných filmov a relácií, obľúbených pôvodných formátov, ale aj premiérových dokumentárnych sérií a populárnych zahraničných show. 

plus.joj.sk

Sledovanosť

JOJ Plus si každý deň zapne  15 % obyvateľov Slovenska, teda približne 706 000 ľudí. Mesačne JOJ Plus zasiahne až 68 % populácie, teda 3 168 000 ľudí.

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.7.2021 do 30.6.2022, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Vysielaný obsah

objavte viac BRANDOV

TV JOJ logo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram