Nemocnica a Bez servítky včera vyhrali trh

Najsledovanejšími nespravodajským reláciami dňa boli včera z ponuky
všetkých slovenských televízií programy TV JOJ - Nemocnica v rámci
univerzálneho publika a Bez servítky v komerčnej cieľovke. Nemocnica sa tak
s poslednou tohtoročnou epizódou rozlúčila s divákmi ako líder trhu.

Televízia JOJ bola v utorok 12. decembra trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase s 8,2 % sledovanosťou a 20,8 % podielom.

Podvečerná súťažná show Bez servítky bola včera prvou voľbou divákov v CS 12-54 s 5,4 % ratingom a 26,2 % podielom na trhu. Celkovo mala dosah až na bezmála 530-tisíc divákov a v čase svojho vysielania bola lídrom trhu aj v CS 12+ so 6,8 % sledovanosťou a 23,2 % podielom. Nadpriemernú, až 9,4 % sledovanosť dosiahla show pri diváčkach v CS 45-54, s podielom až 25,6 %.
Pri mužoch v rovnakej cieľovke si vyslúžila 7,7 % sledovanosť a 24,6 % share.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v rámci univerzálneho publika stal seriál Nemocnica, ktorý sa včera na JOJke lúčil so svojimi divákmi pred sviatkovou pauzou. Tohtoročné finále si diváci nenechali ujsť, zaplo si ho až 472-tisíc divákov starších ako 12 rokov a ako líder trhu dosiahlo 8,0 % sledovanosť a 20,2 % podiel. Prvou voľbou bola včera Nemocnica aj pre mladších divákov v obchodnej CS 12-54, keď seriál uprednostnili pred konkurenčnou ponukou.

Najviac diváčok seriálu bolo včera v cieľovej skupine žien vo veku 45 až 54 rokov, pri ktorých dosiahol až 8,5 % sledovanosť. Vysoký výkon si Nemocnica pripísala aj pri mladých divákoch vo veku 25 až 34 rokov – pri ženách 22,6 % share a pri mužoch až 27,2 % podiel na trhu.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram