Televízia JOJ odštartovala jesennú sezónu – Česko Slovensko má talent lídrom večera! JOJ Šport a JOJ play priniesli fanúšikom úspech slovenského hokeja!

Televízia JOJ včera úspešne spustila novú jesennú vysielaciu sezónu s prvou
epizódou najnovšej série Česko Slovensko má talent. Obľúbená show sa stala
najsledovanejším nespravodajským programom týždňa v hlavnom vysielacom
čase. Publikum si zo včerajšej ponuky slovenských televízií vybralo práve
Talent.

Okrem TV JOJ sa cez víkend darilo aj JOJ Športu, ktorý vysielal zápasy
finálového kvalifikačného turnaja o účasť na ZOH 2026. V piatok zdolali
slovenskí hokejisti na zimnom štadióne Ondreja Nepelu v Bratislave hráčov
z Maďarska, v nedeľu si definitívne vybojovali miestenku na olympiáde
výhrou nad Kazachstanom. Všetky zápasy vysielala naživo nielen JOJ Šport, ale
aj streamovacia platforma JOJ play.

JOJ Group sa počas tejto prvej septembrovej nedele stala dominantným
hráčom na trhu v hlavnom vysielacom čase s vynikajúcou sledovanosťou 12,2 %
a podielom na trhu 32,9 % v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ obsadila
pozíciu jednotky medzi slovenskými televíziami v prime time so 6,4 % sledovanosťou
a trhovým podielom 17,2 %.

Úspešný štart dvanástej série Talentu sa potvrdil v počte divákov – prvú
premiérovú epizódu si zaplo bezmála 600-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Show
dosiahla sledovanosť na úrovni 6,9 % a podiel na trhu 19,0 %. Medzi mladším
publikom v kategórii 13-55 rokov bola taktiež najsledovanejším nespravodajským
a nešportovým programom večera s ratingom 5,4 % a podielom 19,7 %.
Talent zaznamenal najväčší úspech u žien v komerčne atraktívnom veku
35 až 44 rokov, kde dosiahol sledovanosť 8,4 % a podiel na trhu 26,0 %. Záujem
mužov bol najvýraznejší v rovnakej vekovej kategórii, kde show zaznamenala 8,3 %
sledovanosť a vysoký podiel 26,2 %. V mužskej cieľovej skupine vo veku 45-54 rokov
sa show tešila ratingu 7,6 %.

Vysoké priečky v rebríčkoch sledovanosti cez víkend obsadzovala
aj športová stanica JOJ Šport, ktorá vysielala úspešnú cestu slovenských hokejových
reprezentantov v kvalifikačných zápasoch o postup na zimné olympijské hry 2026.
V piatok 30. augusta sa posledná tretina víťazného zápasu s Maďarskom stala
najsledovanejším nespravodajským programom v hlavnom vysielacom čase
so 4,6 % sledovanosťou a 15,5 % podielom na trhu v CS 12+. Ešte vyšší výkon
dosiahla tretia tretina nedeľného rozhodujúceho duelu s Kazachstanom so skvelou
6,0 % sledovanosťou a 15,8 % podielom na trhu, keď si finálne potvrdenie postupu
na ZOH 2026 nenechalo ujsť až 275-tisíc divákov univerzálneho publika.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram