Televízia JOJ bola v posledný deň starého roka aj v prvý deň nového roka lídrom trhu

Silvestrovskú zábavu si slovenskí diváci užili v spoločnosti JOJky, ktorá vysielala špeciálne premiéry Inkognita a relácie plnej hudby Všetko čo mám rád. Na Nový rok si diváci TV JOJ nenechali ujsť české klasiky – popoludní JOJ vysielala prvé tri epizódy kultového seriálu Arabela, večer komédiu Ako dostať otecka do polepšovny.

JOJ Group sa so starým rokom rozlúčila ako líder trhu s 11,8 % sledovanosťou a 25,8 % podielom. Nový rok odštartovala televízia JOJ ako trhová jednotka s 9,4 % sledovanosťou a 20,0 % podielom.

Silvestrovský večer strávila s JOJkou veľká časť slovenského publika - Inkognito Silvester sledovalo až 411-tisíc divákov, premiérový špeciál obľúbenej zábavnej relácie dosiahol 8,9 % sledovanosť a 19,2 % share. Diváčky v CS 12+ zaznamenali 9,8 % rating a ženy v CS 45-54 až 10,7 % sledovanosť.

Počas večera diváci pri obrazovkách JOJ pribúdali a s premiérovým Všetko čo mám rád - Silvester 2022 – sa zabávalo bez mála 450-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Posledný program TV JOJ v starom roku dosiahol až 9,8 % sledovanosť a 21,8 % podiel, v ženskej časti univerzálneho publika si vyslúžil nadpriemernú sledovanosť až 10,6 %.

Vo sviatočný Nový rok ponúkla TV JOJ svojim divákom obľúbené české klasiky. Aj bez otočenia čarovného prsteňa Arabela kraľovala nedeľnému popoludňajšiemu vysielaniu - všetky tri epizódy boli bezkonkurenčne prvou voľbou divákov (CS 12+). Tretiu časť kultového rozprávkového seriálu včera sledovalo takmer 400-tisíc divákov, s 8,5 % sledovanosťou a 19,6 % podielom. TV JOJ odvysiela celý seriál počas tohto týždňa, každý deň po dve epizódy, vždy po 17-tej hodine.

Včerajší večer JOJ vyhrala s komédiou Ako dostať otecka do polepšovny - diváci v mladšom aj univerzálnom publiku ju uprednostnili pred konkurenčnou ponukou ostatných slovenských televízií. Film na JOJ sledovalo až 414-tisíc divákov, v CS 12+ dosiahol až 9,0 % sledovanosť a 19,9 % podiel, v CS 12-54 zaznamenal 8,1 % rating a share až 22,4 %. Pri diváčkach v produktívnom veku 35 až 44 rokov komédia dosiahla vysoko nadpriemernú, až 13,3 % sledovanosť a 29,0 % trhový podiel, v ženskej CS 45-54 zaznamenala až 12,6 % sledovanosť.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram