Televízia JOJ 24 cez víkend zvíťazila v prime time v spravodajskej konkurencii

Televízia JOJ 24 priniesla uplynulý víkend svojim divákom európske
volebné vysielanie, s ktorým zvíťazila v konkurencii spravodajských televízií.
V hlavnom vysielacom čase bola v oboch relevantných cieľových skupinách
lídrom 23. týždňa.

V sobotu 8. júna dosiahla televízia JOJ 24 prvenstvo medzi slovenskými
spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej
skupine. Zaznamenala podiel 1,27 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie
TA3 (podiel 0,46 %) a :24 (podiel 1,20 %).

Lídrom trhu bola JOJ 24 aj v obchodnej cieľovej skupine. V hlavnom
vysielacom čase dosiahla podiel 1,30 %, kým TA3 zaznamenala podiel 0,32 %
a televízia :24 podiel 0,57 %.

Spravodajská televízia JOJ 24 si aj v nedeľu 9. júna pripísala úspech v hlavnom
vysielacom čase, kedy v cieľovej skupine 12+ dosiahla podiel 1,79 %. Televízia TA3
zaznamenala podiel 1,04 % a :24 zase podiel 1,40 %. V obchodnej cieľovej skupine
zvíťazila s podielom 1,28 %, kým TA3 mala podiel 0,86 % a televízia :24 podiel
0,97 %.

Televízia JOJ 24 sa stala prime timovým lídrom 23. týždňa medzi svojou
spravodajskou konkurenciou v oboch relevantných cieľových skupinách.
V univerzálnej cieľovej skupine dosiahla za celý týždeň podiel 1,46 %. V cieľovej
skupine 13-55 zvíťazila s podielom 1,12 %.


objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram