Štart novej zábavnej show Vtip za stovku si zaplo 600-tisíc divákov

Televízia JOJ v piatok večer odpremiérovala vo svojom programe
najnovšiu show Vtip za stovku, ktorá sa stala najsledovanejším
nespravodajským programom dňa v hlavnom vysielacom čase pre univerzálne
publikum.

TV JOJ bola v prvý februárový piatok 02. 02. lídrom slovenského trhu v prime
time so 7,6 % sledovanosťou a 18,8 % podielom v CS 12+.

TOP programom piatkového večera mimo spravodajských relácií bola
najnovšia zábavná show Vtip za stovku, ktorá odštartovala na obrazovkách TV JOJ
s mimoriadnym úspechom, keď si ju nenechalo ujsť až 600-tisíc divákov starších
ako 12 rokov (AvRCh). Show dosiahla 7,6 % sledovanosť a 18,0 % trhový podiel
v rámci univerzálneho publika, pričom predbehla aj etablovanú show Milujem
Slovensko na verejnoprávnej Jednotke, ktorá zaznamenala 17,1 % podiel na trhu.

Show Vtip za stovku dosiahla pri diváčkach v CS 45-54 sledovanosť 6,2 %
a muži v rovnakej cieľovke 5,6 % rating. Pri mladších diváčkach vo veku 25 až 34
rokov si nová relácia pripísala až 19,9 % podiel na trhu.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram