Sobota bola pre divákov Jasná – Slováci si nenechali ujsť Svetový pohár v zjazdovom lyžovaní na obrazovkách JOJ Šport a JOJ Plus

V ére samostatnosti Slovenskej republiky sa Svetový pohár v zjazdovom
lyžovaní po tretíkrát vrátil do Tatier. Súťažný program v Jasnej sa začal v sobotu
obrovským slalomom žien a v nedeľu pokračoval slalomom žien. Oba dni
podujatie vysielali stanice JOJ Šport a JOJ Plus v priamom prenose. Úvodný
obrovský slalom – prvé kolo v sobotu ráno – si zaplo až 523-tisíc divákov
na JOJ Športe a 313-tisíc divákov na JOJ Plus!

JOJ Group bola v sobotu 20. januára celodennou trhovou jednotkou medzi
slovenskými stanicami s 5,9 % sledovanosťou a s vysokým podielom 29,5 %
v rámci univerzálneho publika.

Na dlhoočakávaný športový sviatok sa tešili nielen fanúšikovia svetového
lyžovania, ktorí šli na podujatie priamo do Jasnej, ale aj všetci ostatní, ktorí mohli
sledovať všetko naživo na staniciach JOJ Šport a JOJ Plus. Svetový pohár
v zjazdovom lyžovaní žien sa konal v Tatrách v oba víkendové dni. V sobotu bolo
od 9:30 hod. prvé kolo obrovského slalomu a od 13.00 hod. druhé kolo, v nedeľu bol
na programe slalom žien – prvé kolo od 9:30 hod. a druhé kolo od 12:15 hod.

Prvé kolo „obráku“ aj s účasťou našej fenomenálnej lyžiarskej hviezdy Petry
Vlhovej si v sobotu ráno na JOJ Šport nenechalo ujsť až 523-tisíc divákov (AvRch
12+), športová stanica tak dosiahla vynikajúcu 7,6 % sledovanosť a vysoko
nadpriemerný podiel, až 34,5 % v CS 12+. Na stanici JOJ Plus si ranné kolo zaplo
až 313-tisíc univerzálnych divákov, pripísala si tak 4,0 % sledovanosť a 17,8 %
podiel.

Petra Vlhová však hneď v úvode prvého kola nešťastne spadla a z pretekov
vypadla, čo sa podpísalo aj na sledovanosti ďalšieho priebehu súťaže. Popoludňajšie
sobotné kolo si zaplo 369-tisíc divákov s 5,3 % sledovanosťou a 22,0 % podielom
na JOJ Šport a 227-tisíc divákov s 2,7 % ratingom a 11,2 % podielom na JOJ Plus
(CS 12+).

V nedeľu ráno si prvé kolo slalomu žien na JOJ Šport zaplo 285-tisíc divákov
starších ako 12 rokov, pripísalo si 4,3 % sledovanosť a výborný trhový podiel 19,0 %,
pričom na JOJ Plus mal ranný zjazd dosah na 229-tisíc divákov (2,6 % Rtg a 11,4 %
Shr). Druhé kolo popoludní na JOJ Športe zasiahlo 188-tisíc divákov a zaznamenalo
2,8 % rating a 8,8 % share v rámci univerzálneho publika a na JOJ Plus malo dosah
na viac ako 200-tisíc divákov (2,2 % Rtg a 7,1 % Shr).

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram