Seriály TV JOJ sú každý večer prvou voľbou slovenských divákov

V pondelok podvečer si show Bez servítky zaplo dosiaľ najviac divákov, večer uprednostnili Hranicu pred konkurenčným filmom. Vutorok večer bola trhovou jednotkou Nemocnica, ktorá opäť predbehla dobový Dunaj.

Bez servítky

JOJ Group bola aj v prvých dvoch dňoch nového týždňa jednotkou trhu v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika, v pondelok 13. februára s výbornou 11,4 % sledovanosťou a 27,4 % podielom, v utorok 14. 2. s vynikajúcou 12,1 % sledovanosťou a 28,5 % trhovým podielom.


V pondelok oslávila podvečerná show Bez servítky na JOJke dosiaľ najvyšší zásah od začiatku roka, keď si ju zaplo až 608-tisíc divákov starších ako 12 rokov! Show si pripísala vynikajúci rating 8,7 % a 22,2 % share v CS 12+. V obchodnej cieľovke zároveň dosiahla dosiaľ druhú najvyššiu sledovanosť tejto sezóny, konkrétne 6,2 % a podiel 22,4 %. Najpočetnejšou cieľovou skupinou Bez servítky boli muži 45-54 s 9,9 % sledovanosťou a podielom až 28,1% a ženy v rovnakom veku s 9,7 % sledovanosťou a podielom 21,1 %.


Predvčerom večer si diváci univerzálnej aj obchodnej cieľovky vybrali z programovej ponuky slovenských televízií jednoznačne zábavu na JOJke – jej komediálny seriál Hranica dosiahol 7,3 % rating a 18,2 % podiel, pričom konkurenčná filmová komédia na Markíze zaznamenala len 11,7 % podiel v CS 12+. Najviac divákov Hranice bolo tento raz z mužskej CS 45-54 s 8,4 % sledovanosťou, najviac žien bolo z komerčne atraktívnej vekovej kategórie 25 až 34 rokov so 6,0 % ratingom.


Valentínsky večer patril takisto dominancii TV JOJ – obľúbený seriál Nemocnica si diváci nenechali ujsť ani v najromantickejší deň v roku, zaplo si ho až 548-tisíc divákov a dosiahol skvelú sledovanosť 9,6 % a 21,8 % podiel na univerzálnom publiku. V obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla Nemocnica svoj dosiaľ druhý najvyšší rating sezóny – až 6,9 % sledovanosť a trhový podiel 21,5 %. Najsilnejšou cieľovkou boli včera diváčky vo veku 45 až 54 rokov, pri ktorých seriál na JOJke dosiahol až 14,1 % sledovanosť.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram