Seriál Iveta kraľuje obrazovkám, je bezkonkurenčne najsledovanejším programom na Slovensku!

Seriál televízie JOJ, ktorý je absolútnym hitom slovenských obrazoviek, zopakoval s treťou epizódou svoj úspech spred týždňa. Iveta včera opäť prevalcovala trh a potvrdila, že je seriálovým rekordmanom za posledné roky.

JOJ Group uzavrela v nedeľu 15. januára mimoriadne úspešný týždeň ako jednoznačný líder novoročného trhu v hlavnom vysielacom čase. Včera dosiahla vynikajúcu sledovanosť, až 13,1 % a nadpriemerný 28,3 % podiel. V týždennom priemere si vyslúžila ako trhová jednotka skvelú, až 11,6 % sledovanosť a podiel 26,9 %. Samotná TV JOJ v nedeľu v prime time obsadila prvé miesto v rebríčku TOP staníc s 10,1 % sledovanosťou a 21,9 % podielom.

Po svojom megaúspešnom minulotýždňovom štarte s dvoma premiérami naraz potvrdil nový seriál televízie TV JOJ svoju exkluzivitu a rekordný záujem publika, ktorý si nenechal ujsť ani včerajšiu tretiu epizódu - Iveta zasiahla až 889-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je navlas identický dosah, aký zaznamenala aj minulú nedeľu pri druhom dieli. Včera večer dosiahla v rámci univerzálneho publika excelentnú, až 15,1 % sledovanosť a 31,5 % podiel. Kráľovnou slovenského trhu je Iveta aj pri mladších divákoch v obchodnej CS 12-54, pri ktorých včera ako neprekonateľná divácka jednotka dosiahla až 12,5 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný podiel, až 34,2 %.

Priam neuveriteľné ratingy dosahuje Iveta v jednotlivých vekovo rozčlenených cieľových skupinách. Pri diváčkach v CS 45-54 si včera pripísala až 22,0 % sledovanosť a 38,8 % share a celkovo ženská časť univerzálneho publika bola rekordne silná, s až 16,7 % sledovanosťou a 33,7 % podielom na trhu. Z mužských cieľoviek bola včera večer pri najnovšom seriáli TV JOJ najpočetnejšia s divákmi
v produktívnom veku 35 až 44 rokov, pri ktorých Iveta dosiahla až 18,1 % sledovanosť a 37,6 % trhový podiel.

Lídrami trhu boli už tradične aj nedeľné magazíny JOJky. Premiérové Na chalupe malo dosah až na 517-tisíc divákov a dosiahlo 6,2 % rating a 17,1 % share, Nové bývanie zasiahlo bez mála až 700-tisíc divákov a pripísalo si až 9,9 % sledovanosť a 23,7 % podiel na trhu.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram