Nová záhrada

O produkte

Známi televízni záhradníci Martin Čurda a Fero Laššák divákom už roky predvádzajú svoje nápady a praktické zručnosti v obľúbenej relácii, v ktorej sa púšťajú do prerábok okrasných či úžitkových záhrad. Vždy pripoja množstvo odborných rád a zaujímavostí, a pri namáhavej práci nikdy nestrácajú humor. 

 

Sledovanosť

Magazín pre všetkých milovníkov záhrad

 

Každú premiérovú epizódu magazínu Nová záhrada sleduje v priemere 136 000 (RTG 2,9 %). Každá premiéra zasiahne v priemere 268 000 obyvateľov Slovenska. Najúspešnejšiu časť sledovalo až 251 000 ľudí, zaznamenala 15,1 % podiel sledovanosti a zasiahla až 458 000 ľudí.

 

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.9.2021 do 30.9.2022, len premiéry relácii, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PONÚKANÉ MOŽNOSTI REKLAMY

Vysvetlenie formátovej reklamy
JOJ play
Online reklama
Sponzorský odkaz
TV spot
Injektáž
Product placement

Galéria

objavte viac produktov
Seriál

PsychoSimona.sk

Ako sa z povrchnej cynickej ženy stane hlbší a morálnejší človek
zobraziť detail
Seriál

Tomáš a Diana

Sonda do hĺbok partnerského života
zobraziť detail
Seriál

Duch

Páchateľom bude na stope duch
zobraziť detail

Produkujeme na mieru

Máte záujem o produkciu vlastného produktu? Kontaktujte nás.
Viac informácií
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram