Na hrane

O produkte

Na hrane prináša každý týždeň naživo duel politických oponentov, aktuálne témy aj exkluzívne prieskumy. Relácia, moderovaná Janou Krescanko Dibákovou, je výnimočná aj tým, že diváci majú možnosť zapojiť sa do diskusie a opýtať sa politikov na všetko, čo ich zaujíma, prostredníctvom aplikácie TV JOJ. Ak sa na otázky nestihne odpovedať ešte počas živého televízneho vysielania, hostia zostávajú v štúdiu aj po ňom a odpovedajú v rámci online streamu na webe relácie.

 

Sledovanosť

Politická diskusná relácia vysielaná naživo

 

Každú premiérovú epizódu Na hrane sleduje v priemere 270 000 (RTG 5,8 %). Každá premiéra zasiahne v priemere 414 000 obyvateľov Slovenska. Najúspešnejšiu časť sledovalo až 525 000 ľudí, zaznamenala 21,9 % podiel sledovanosti a zasiahla až 525 000 ľudí.

 

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.9.2021 do 30.9.2022, len premiéry relácii, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PONÚKANÉ MOŽNOSTI REKLAMY

Vysvetlenie formátovej reklamy
JOJ play
Online reklama
Sponzorský odkaz
TV spot
Injektáž
Product placement

Galéria

objavte viac produktov
Seriál

PsychoSimona.sk

Ako sa z povrchnej cynickej ženy stane hlbší a morálnejší človek
zobraziť detail
Seriál

Duch

Páchateľom bude na stope duch
zobraziť detail
Seriál

Prokurátorka

Originálny formát netradičnej kriminálky
zobraziť detail

Produkujeme na mieru

Máte záujem o produkciu vlastného produktu? Kontaktujte nás.
Viac informácií
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram