Bez servítky

O produkte

Zábavná kuchárska show JOJky obsadzovala už počas jari popredné priečky TOP programov a držala sa stabilne vysoko. V jesennej sezóne trhovej jednotke sledovanosť stále rastie a divácka základňa sa zväčšuje. Čoraz viac divákov si každý pracovný podvečer vyberie z ponuky všetkých slovenských televízií práve show na JOJke.

Sledovanosť

Pravidelný líder trhu v access prime

 

Každú premiérovú epizódu Bez Servítky sleduje v priemere až 327 000 (RTG 7,1 %). Každá premiéra zasiahne v priemere 492 000 obyvateľov Slovenska. Viac ako 70 % Slovákov si už aspoň raz zaplo Bez Servítky (N+ 72,4). Najúspešnejšiu časť sledovalo až 499 000 ľudí, zaznamenala 28,1 % podiel sledovanosti a zasiahla až 718 000 ľudí.

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.9.2021 do 30.9.2022, len premiéry relácii, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

 

PONÚKANÉ MOŽNOSTI REKLAMY

Vysvetlenie formátovej reklamy
JOJ play
Online reklama
Sponzorský odkaz
TV spot
Injektáž
Product placement

Galéria

objavte viac produktov
Seriál

Webová terapia

Ako sa z povrchnej cynickej ženy stane hlbší a morálnejší človek
zobraziť detail
Seriál

Tomáš a Diana

Sonda do hĺbok partnerského života
zobraziť detail
Seriál

Duch

Páchateľom bude na stope duch
zobraziť detail

Produkujeme na mieru

Máte záujem o produkciu vlastného produktu? Kontaktujte nás.
Viac informácií
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram