Miláčikovo

O produkte

Miláčikovo s moderátormi Dankou Čapkovičovou a Martinom Chynoranským zabaví aj poučí majiteľov domácich zvierat, ale aj tých, ktorí svojho miláčika (zatiaľ) nemajú. Diváci tiež spoznajú zaujímavé zvieratká, roztomilé mláďatká aj skrotené dravce či šelmy a dozvedia sa množstvo chovateľských rád a zaujímavostí.

 

Sledovanosť

Magazín pre chovateľov domácich miláčikov

 

Každú premiérovú epizódu Miláčikovo sleduje v priemere 32 000 (RTG 0,7 %). Každá premiéra zasiahne v priemere 55 000 obyvateľov Slovenska. Najúspešnejšiu časť sledovalo až 44 000 ľudí, zaznamenala 9 % podiel sledovanosti a zasiahla až 84 000 ľudí.

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.9.2021 do 30.9.2022, len premiéry relácii, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PONÚKANÉ MOŽNOSTI REKLAMY

Vysvetlenie formátovej reklamy
JOJ play
Online reklama
Sponzorský odkaz
TV spot
Injektáž
Product placement

Galéria

objavte viac produktov
Seriál

Príliš veľa lásky

Prichádza strhujúca psychologická dráma vo vzrušujúcej dramatizácii
zobraziť detail
Seriál

Lovec

Detektívna mystery s témou vyháňania duchov a exorcizmu
zobraziť detail
Seriál

Kriminálka Kraj 2

Do malebného záhoráckeho kraja pribudnú nové zločiny aj postavy
zobraziť detail

Produkujeme na mieru

Máte záujem o produkciu vlastného produktu? Kontaktujte nás.
Viac informácií
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram