Miláčikovo

O produkte

Miláčikovo s moderátormi Dankou Čapkovičovou a Martinom Chynoranským zabaví aj poučí majiteľov domácich zvierat, ale aj tých, ktorí svojho miláčika (zatiaľ) nemajú. Diváci tiež spoznajú zaujímavé zvieratká, roztomilé mláďatká aj skrotené dravce či šelmy a dozvedia sa množstvo chovateľských rád a zaujímavostí.

 

Sledovanosť

Magazín pre chovateľov domácich miláčikov

 

Každú premiérovú epizódu Miláčikovo sleduje v priemere 32 000 (RTG 0,7 %). Každá premiéra zasiahne v priemere 55 000 obyvateľov Slovenska. Najúspešnejšiu časť sledovalo až 44 000 ľudí, zaznamenala 9 % podiel sledovanosti a zasiahla až 84 000 ľudí.

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.9.2021 do 30.9.2022, len premiéry relácii, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PONÚKANÉ MOŽNOSTI REKLAMY

Vysvetlenie formátovej reklamy
JOJ play
Online reklama
Sponzorský odkaz
TV spot
Injektáž
Product placement

Galéria

objavte viac produktov
Seriál

PsychoSimona.sk

Ako sa z povrchnej cynickej ženy stane hlbší a morálnejší človek
zobraziť detail
Seriál

Vytoč môjho agenta

Komediálne príbehy z kastingovej agentúry
zobraziť detail
Seriál

Iveta 2

Najsledovanejší seriál v histórii TV JOJ pokračuje!
zobraziť detail

Produkujeme na mieru

Máte záujem o produkciu vlastného produktu? Kontaktujte nás.
Viac informácií
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram