Nová staničná grafika potvrdzuje, že HOKEJ je na JOJke

Televízia JOJ žije v roku 2024 hokejom. Tomu prispôsobila aj svoje
upútavky a staničnú grafiku, ktorú spustí dnes, 9. februára, v hlavnom
vysielacom čase.

Televízne stanice JOJ a JOJ Šport oslovujú divákov kvalitným športovým
kontentom. Podľa posledného prieskumu Brand Study (Actly, 2023), diváci čoraz
častejšie vyhľadávajú šport na JOJke a stanicu JOJ Šport vnímajú ako kvalitnú
a modernú televíziu.

Claim „Hokej je na JOJke“ charakterizuje športové vysielanie JOJky
a JOJ Športu v roku 2024. Hokej je na stanici JOJ Šport prítomný celoročne: diváci tu
nájdu hokejové zápasy – Tipos Extraligu, Slovenskú hokejovú ligu, JOJ Šport
Slovenský pohár v hokeji, Majstrovstvá sveta do 18 a 20 rokov a Hlinka-Gretzky Cup.
V máji si bude môcť celé Slovensko vychutnať najväčší hokejový sviatok -
Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji.

A práve k hokeju, ktorému televízie JOJ Group zasvätia najbližšie mesiace,
pripravil kreatívny tím pod vedením Ondreja Garana Hutníka novú imidžovú kampaň
a prispôsobil jej aj staničnú grafiku televízie JOJ.
„Našim divákom predstavujeme upútavku, ktorú sme nakrúcali koncom
minulého roka s hokejovými legendami a Craigom Ramsaym a jej postprodukcii sme
sa venovali niekoľko týždňov,“ uvádza šéf Úseku grafiky a selfproma JOJ Group
Ondrej Garan Hutník.

„Upútavka otvára sériu imidžových a programových upútavok, ktoré prezentujú
slovenský hokej, jeho predstaviteľov a všetky hokejové podujatia, vysielané
na staniciach JOJ Group tento a nasledujúce roky,
“ hovorí marketingová riaditeľka JOJ Group Ivana Semjanová a dopĺňa: „Najnovší počin našej kreatívy pripomína, že hokej je slovenský národný poklad, navracia na obrazovku tváre známych
protagonistov nášho hokeja, aby sme opäť načerpali športový zápal, energiu i lásku
k tomuto športu.“

V upútavke sa objavia také známe tváre ako Branko Radivojevič, Radoslav
Hecl, Rastislav Staňa, Ján Lašák, Ľubomír Sekeráš, Jozef Stümpel a v závere Craig
Ramsay. Vidíme v nej mladých juniorských hráčov i hlavného protagonistu, ktorý sa
snaží dostať na hokejový štadión. A všetci v sebe nesú vášeň k hokeju. Záver
upútavky patrí claimu. „Hokej je na JOJke“, ktorý odznie z úst trénera slovenského
národného tímu Craiga Ramsayho.

Spolu s imidžovou upútavkou odštartuje aj nová staničná grafika televízie
JOJ. „Staničná grafika je taktiež venovaná našej hlavnej téme tohto roka – hokeju. Ak
by však niekto čakal, že sa v každom grafickom prvku bude na obrazovke JOJky
objavovať hokejista, mýli sa. Stále sme s našimi divákmi, ostávame v ich svete, v ich
domovoch. Hokejové prvky sa tu vyskytujú nenásilnou formou, upozorňujú síce
na hokej, ale nie prvoplánovo. Pred samotnými Majstrovstvami sveta v ľadovom hokeji
nasadíme do vysielania aj výsostne hokejové jingle,“ uvádza Ondrej Garan Hutník.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram