Nemocnica a Hranica pravidelne valcujú konkurenciu, aj tento týždeň obe oslovujú viac ako pol milióna divákov

Diváci každý večer uprednostňujú obľúbené seriály TV JOJ z ponuky všetkých slovenských televízií. Nemocnica aj Hranica sú stabilnými lídrami trhu, show Bez servítky bola včera takisto trhovou jednotkou v rámci univerzálneho publika.

Seriál Hranica
bbb

V posledný januárový pondelok bola JOJ Group lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s 11,4 % sledovanosťou a 27,4 % podielom, samotná TV JOJ si v prime time prvenstvo vyslúžila s 8,2 % ratingom a podielom 19,7 %.


Večerné programy televízie JOJ sú prvou voľbou slovenského publika. V pondelok 30. januára boli lídrom univerzálneho trhu Šport s 7,3 % sledovanosťou a 16,9 % podielom, Najlepšie počasie s 9,0 % sledovanosťou a 20,3 % podielom. Po nich nasledujúce Hranica aj Inkognito konkurenciu porazili aj v komerčnej cieľovke. Komediálny seriál celkovo dosiahol 7,9 % rating a 19,0 % share, zábavná relácia potom 5,6 % rating a 19,3 % share.


Najviac divákov mala Hranica v skupine mužov vo veku 35 až 44 rokov, pri ktorých dosiahla až 8,6 % sledovanosť a 21,4 % podiel. Pri mužoch v CS 45-54 si pripísala 8,1 % sledovanosť a podiel 18,8 %.
Vutorok 31. januára bola trhovou jednotkou už podvečerná show Bez servítky, ktorú si zaplo až 587-tisíc divákov v CS 12+ a dosiahla výbornú sledovanosť 8,2 % a 21,8 % podiel. TOP cieľovkou Servítky boli včera diváčky v obchodne atraktívnej CS 35-45 s 10,1 % sledovanosťou a nadpriemerným 25,1 % podielom.

Predpoveď počasia na JOJke si v utorok takisto vyslúžila prvenstvo v oboch relevantných publikách, v CS 12+ si Najlepšie počasie pripísalo až 9,5 % sledovanosť a 21,8 % share.
Nemocnica tento raz prekonala konkurenčný Dunaj s ratingom9,1 % a podielom 20,6 %, pričom si ju zaplo až 517-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V ženskej časti univerzálneho publika dosiahol včera mimoriadne obľúbený seriál televízie JOJ výborný rating 11,3 % a 23,3 % podiel, ešte vyššiu sledovanosť dosiahla Nemocnica pri diváčkach v CS 45-54, a to vynikajúcu 13,2 % sledovanosť a share 23,6 %.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram