Júl patrí NOVINÁM TV JOJ: Jasná spravodajská jednotka na trhu

Hlavná spravodajská relácia televízie JOJ pokračuje v úspešnej júlovej sérii. Cez víkend sa darilo aj ďalším formátom.

NOVINY TV JOJ
NOVINY TV JOJ.

V piatok dosiahli NOVINY TV JOJ v kumulovanom vysielaní na staniciach TV JOJ a JOJ 24 v univerzálnej cieľovej skupine 12+ výbornú sledovanosť 6,8 % a trhový podiel 23,9 %.

Silný výkon na obidvoch staniciach predviedli aj v sobotu večer – s dosiahnutou sledovanosťou 6,5 % a podielom na trhu 24,6 % sa stali víťazom dňa.

Do tretice sa programu NOVINY TV JOJ darilo aj v nedeľu, kedy zaznamenali najvyššiu sledovanosť víkendu – až 8,4 % – a podiel na trhu 25,9 % a celkovo tak zasiahli až 522-tisíc divákov (Rch).

Relácia tak zostáva spravodajskou jednotkou júla u divákov, ktorí ju sledujú na JOJke a stanici JOJ 24. V cieľovej skupine 12+ sú NOVINY TV JOJ najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na slovenskom televíznom trhu už dvanásty večer po sebe.

Za úspechom relácie stojí stabilný a skúsený tím redaktorov, najrozsiahlejšia sieť regionálnych spravodajcov na Slovensku a neustály dôraz na objektivitu a overené informácie.

Televízia JOJ ponúka spravodajstvo počas celého dňa a pokrýva všetky kľúčové témy z domova i zo zahraničia. Dôležité a aktuálne správy pravidelne otvárajú vysielanie, aby sa diváci okamžite dozvedeli to najpodstatnejšie.

V nedeľu sa darilo aj spravodajskej relácii KRIMI, ktorá na TV JOJ a JOJ 24 zároveň zaznamenala sledovanosť 7,7 % a trhový podiel 25,3 %.

Úspešný víkend televízie JOJ uzavrela relácia Nové bývanie. Reprízový diel zameraný na hľadanie ideálneho domova v nedeľu podvečer zaznamenal u divákov sledovanosť 4,6 % a podiel 19,3 % a potvrdil, že formát s obľúbeným moderátorom Vladom Voštinárom má stále silné miesto v srdciach publika

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram