JOJ Group zavádza od 15. júla nepretáčateľnú reklamu v archíve. Pridáva sa k európskemu štandardu

Od 15. júla 2025 pristupuje JOJ Group v spolupráci so všetkými televíznymi operátormi k implementácii nepretáčateľnej reklamy v archívnom vysielaní.

Ilustračné foto.

Ide o krok, ktorý reflektuje zmeny na televíznych trhoch a aj v online prostredí, kde je sledovanie krátkej reklamy pred reláciou štandardom.

Nový systém funguje jednoducho – divák si pozrie približne tri minúty reklamy, potom sa v archíve pohybuje ako doteraz. Zmena sa týka výlučne archívneho sledovania a nijako neovplyvní živé vysielanie.

K implementácii dochádza po dohode medzi JOJ Group a operátormi. Našim spoločným cieľom je zjednotenie technologických riešení a zavedenie trhového štandardu, ktorý podporí stabilitu a kvalitu televízneho obsahu.

Divákom chceme ponúknuť férové riešenie, ktoré zodpovedá súčasným trendom. Na podobný systém sú už zvyknutí napríklad pri sledovaní online videí.

Fungovanie pretáčania reklám nájdete na webe joj.sk.

JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram