JOJ Group predstavila obchodnú politiku a novinky pre rok 2026

JOJ Group predstavila obchodnú politiku pre rok 2026 s dôrazom na stabilitu cien, nové možnosti pre inzerentov a efektívnejšie prepojenie televízneho a online prostredia. Hovorí o zmene obchodnej cieľovej skupiny, zavádza Connected TV reklamu a potvrdzuje pozíciu technologicky inovatívneho lídra slovenského mediálneho trhu.

Riskuj!

JOJ Group dnes predstavila obchodnú politiku pre rok 2026, ktorá prináša stabilitu v kľúčových parametroch, nové technologické možnosti pre zadávateľov a jasný dôraz na kvalitu a efektivitu komunikácie.

Prezentáciu v netradičnej forme talkshow medzi človekom a jojkárskym avatarom Adamom viedol obchodný riaditeľ Martin Heržo. Zdôraznil, že JOJ Group vstupuje do nového roka ako stabilný a technologicky vyspelý partner pre zadávateľov aj divákov.

Nové rozloženie bundlu a aktualizovaná cieľová skupina

JOJ Group zachováva svoju filozofiu predvídateľnosti a transparentnosti.

Pre rok 2026 je základné CPP stanovené na 1 825 EUR, prime time index ostáva na úrovni 2,0, rovnako ako sezónne indexy.

Obchodná cieľová skupina sa posúva o rok – na 15–57 Live + TS 0–3 + Hostia, čím lepšie reflektuje aktuálne trendy v správaní spotrebiteľov a zmeny v demografii aktívneho publika.

„Z pohľadu programovej ponuky cielime okrem štandartných diváckych skupín aj na mladšie ženy, rozšírenie mužskej cieľovky a afinitné rozšírenie bonitnejšej cieľovky na JOJ Play s connected TV reklamou. Skrátka príbehy tiahnu, bez ohľadu na generáciu a sentiment,” uviedol obchodný riaditeľ JOJ Group Martin Heržo.

Rozloženie staníc v bundli JOJ Group pre rok 2026 je nasledovné:

JOJ 60 %, PLUS 14 %, WAU 11 %, ostatné stanice JOJ Group: (JOJ 24, JOJ Šport, JOJko) 5 %, Prima stanice: (Prima SK, Prima Cool SK, Prima Love SK, Prima Krimi SK) 10 %.

Inflácia pre rok 2026 je vypočítaná na úrovni 8,70 %, čo zohľadňuje rast cien výroby pôvodného obsahu, akvizície športových práv a investície do technológií.

Rozšírená ponuka pre inzerentov

JOJ Group rozširuje svoje ostatné mediálne kanály (OMK) – popri tradičných formách, ako sú sponzoring, product placement a online formáty, pribúda samostatná kategória Connected TV.

Zadávatelia tak získavajú možnosť cielenej komunikácie naprieč lineárnou aj streamovacou platformou JOJ play, ktorá má už viac ako 760 000 registrovaných používateľov a neustále rastie.

Platné zostávajú aj zľavy za skoré podpisy kontraktov, rozdelené do troch úrovní – do konca novembra, do konca decembra a do konca januára 2026.

Štyri piliere JOJ Group

JOJ Group k 1. januáru 2026 ukončí šírenie signálu televíznych staníc JOJ SD, Plus SD, WAU SD a JOJ 24 HD v rámci voľného šírenia cez pozemné digitálne vysielanie - cez bežnú anténu.

Posilnenie reachu a všetkých kvalitatívnych a kvantitatívnych mediálnych parametrov bude zabezpečené cez nemožnosť preskakovania reklám v archíve operátorov, ako aj významné posilnenie media representative staníc zo skupiny Prima.

Dnes zdôrazňuje, že stojí štyroch hlavných pilieroch – spravodajstvo, šport, dramatická tvorba a šou programy
Spravodajstvo si v podobe relácie NOVINY TV JOJ dlhodobo v kumulovanej sledovanosti JOJ a JOJ 24 udržiava pozíciu lídra v univerzálnej cieľovej skupine.
Šport bude v roku 2026 výrazným ťahákom – JOJ Group prinesie svetový šampionát v hokeji, Európsku a Konferenčnú ligu UEFA, FIS preteky, palubovkové športy a spolu s konkurenčnou televíziou aj majstrovstvá sveta vo futbale 2026, čo bude najväčší futbalový projekt v histórii skupiny.
„Počet zápasov je v roku 2026 historicky najväčší, takže v júni a v júli by bolo naše vysielanie takmer monotematické. Aj v tomto období chceme oslovovať celé spektrum diváckych skupin, preto sme sa rozhodli, že MS vo futbale nebudeme vysielať sami – o zápasy sa podelíme s konkurenčnou televíznou skupinou,“ doplnil počas prezentácie obchodný riaditeľ JOJ Group Martin Heržo.
Dramatická tvorba ponúkne tituly ako Osud, Sexta, Jednotka Jastrab, Kočeny, Tomáš a Diana 3 a Najvyšší čas – celkovo až 6 874 minút dramatickej a 7 125 minút zábavnej tvorby, ktoré dopĺňa viac ako 3,1 milióna minút akvizičného obsahu.
Zábavné a šou programy tvoria dlhodobý pilier JOJ Group: Česko Slovensko má talent, Milujem Slovensko, Zradcovia, V siedmom nebi, Dobre vedieť ,Koniec hry,Vezmeš si ma, Inkognito, Bez servítky alebo Riskuj!

Dialóg s trhom a inovatívna prezentácia

JOJ Group aj v roku 2026 stavia na otvorenej komunikácii s trhom.

Prezentácia pre obchodných partnerov sa niesla v znamení dialógu medzi človekom a umelou inteligenciou, čo symbolicky podčiarklo prepojenie technológie, dát a ľudského prístupu.

„JOJ Group vstupuje do roku 2026 s jasnou víziou – byť spoľahlivým, moderným a otvoreným partnerom pre klientov aj divákov. Naším cieľom je spájať kvalitný obsah s technologickými možnosťami, ktoré zvyšujú efektivitu investícií našich partnerov,“ dodal Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group.

Obchodnú politiku JOJ Group pre rok 2026 nájdete na: https://www.jojgroup.sk/reklama/#obchodna-politika

JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram