JOJ Group na Stratégie Fórum 2025: Televízia sa mení, lineárne vysielanie ostáva pilierom

JOJ Group patrila medzi hlavných účastníkov tohtoročného Stratégie Fóra 2025, kde sa na viacerých diskusiách zúčastnili jej zástupcovia – generálny riaditeľ Marcel Grega, šéfredaktor spravodajskej stanice JOJ 24 Dárius Haraksin, obchodný riaditeľ Martin Heržo a riaditeľ JOJ Šport Roman Neuschl.

Generálny riaditeľa JOJ Group Marcel Grega počas debaty Strategie Forum.

Televízia v online ére

Jedným z najvýraznejších panelov v posledný septembrový deň bola diskusia generálnych riaditeľov slovenských televízií na tému Televízia v online ére.

Generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega zdôraznil, že kým mladý divák má dnes najširšie možnosti sledovania obsahu, televízie musia ponúkať formáty prispôsobené práve jemu.

„Prispôsobujeme sa svetovým trendom v mediálnom trhu, ale lineárna televízia je pre nás stále najväčším zdrojom príjmu,“ uviedol Grega.

Budúcnosť TV spravodajstva

V ďalšom paneli, venovanom budúcnosti televízneho spravodajstva, zastupoval JOJ Group šéfredaktor JOJ 24 Dárius Haraksin.

Spolu s kolegami z konkurencie diskutoval o úlohe spravodajských televízií, o raste dôvery u divákov a o výzvach, ktoré čakajú spravodajstvo v dobe sociálnych médií a fragmentovaného publika.

Mediálna stratégia a obchodné modely

V diskusii o efektivite, dátach a dôvere v médiá vystúpil obchodný riaditeľ JOJ Group Martin Heržo.

Panel sa zameral na to, ako sa mení obchodný model televízií a akým spôsobom sa prispôsobuje mediálna stratégia meniacim sa preferenciám zadávateľov reklamy.

JOJ Šport a aj pohľad na olympiádu

Na fóre vystúpil aj riaditeľ JOJ Šport Roman Neuschl. Ten zdôraznil, že súkromné televízie momentálne nemajú záujem o vysielacie práva na olympijské hry, keďže tento športový sviatok si podľa neho vyžaduje reformu podujatí a modernizáciu formátu, aby dokázal lepšie osloviť divákov aj vysielateľov.

Zároveň pripomenul, že JOJ Group rozširuje svoju športovú ponuku – k MS v hokeji pribudnú aj práva na Majstrovstvá sveta vo futbale, čím skupina posilňuje svoju pozíciu lídra vo vysielaní prémiového športového obsahu.

Roman Neuschl, riaditeľ JOJ Šport



JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram