JOJ Group bola lídrom hlavného vysielacieho času počas celéhovíkendu, V siedmom nebi vyhralo v sobotu večer

Obľúbená relácia slovenských divákov V siedmom nebi bola so svojou
druhou premiérou najsledovanejším nespravodajským programom sobotného
večera v univerzálnej aj obchodnej cieľovej skupine.

JOJ Group bola celý prvý decembrový víkend trhovou jednotkou
v hlavnom vysielacom čase – v sobotu 2. 12. s vynikajúcou sledovanosťou
11,1 % a nadpriemerným podielom 26,1 %, v nedeľu 3. 12. s 10,6 % sledovanosťou
a 23,0 % podielom na trhu. Samotná TV JOJ si prvenstvo v prime time v sobotu
vyslúžila s 8,1 % ratingom a podielom 18,9 %.

V sobotu večer si diváci nenechali ujsť ďalšiu premiérovú epizódu relácie
V siedmom nebi, ktorá mala v univerzálnom publiku zásah na 634-tisíc divákov
a dosiahla víťaznú 8,7 % sledovanosť a 20,9 % podiel. Prvou voľbou bol program
na TV JOJ pre mladšiu cieľovku, pre ktorú bol zároveň TOP nespravodajským
programom dňa s 5,9 % ratingom a 18,0 % podielom. Druhé tohtoročné V siedmom
nebi dosiahlo pri diváčkach v CS 45-54 až 7,9 % sledovanosť a pri diváčkach
v komerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov až 7,6 % sledovanosť.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram