Iveta má za sebou grandiózne finále,
s divákmi sa rozlúčila ako ich bezkonkurenčný miláčik

V nedeľu večer odvysielala TV JOJ poslednú epizódu najsledovejšieho seriálu na Slovensku. Megahit Iveta si včera zaplo až 769-tisíc divákov! Do histórie slovenskej televíznej tvorby sa zapíše ako výnimočný seriál, ktorý počas svojej mimoriadne úspešnej prvej série dosahoval rekordné výkony.

JOJ Group uzavrela ďalší týždeň ako stabilný trhový líder vhlavnom vysielacom čase vrámci univerzálneho publika, vnedeľu 19. februára dosiahla vynikajúcu 13,1 % sledovanosť a 29,1 % podiel. Samotná TV JOJ bola včera prvou voľbou divákov s 9,8 % sledovanosťou a 21,7 % trhovým podielom.
V nedeľu 19. februára večer sa diváci lúčili so svojím najobľúbenejším seriálom súčasnosti – Iveta bola aj s poslednou epizódou najsledovanejším nespravodajským programom na trhu. Jej finále oslovilo až 769-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dosiahla skvelú 12,0 % sledovanosť a nadpriemerný podiel 26,5 % v CS 12+. V obchodnej cieľovke obsadila TOP priečku celkového rebríčka najsledovanejších programov týždňa s 10,0 % sledovanosťou a 29,1 % trhovým podielom.


Najviac divákov Ivety bolo včera v ženskej CS 45-54, v ktorej dosiahla excelentnú, až 13,9 % sledovanosť a 27,1 % podiel. Pri mladších diváčkach vo veku 35 až 44 rokov si vyslúžila až 13,1 % sledovanosť a nadpriemený share 31,6 %. Naviac mužských divákov bolo v CS 45-54, v ktorej seriál bodoval s rovnakým 13,1 % ratingom a 25,9 % podielom na trhu. Iveta, seriál scenáristu Petra Kolečka, režiséraJana Hřebejka, hlavného kameramana Martina Žiarana a ďalších úspešných tvorcov, sa stal najsledovanejším seriálom pôvodnej tvorby TV JOJ za posledné roky a bol miláčikom slovenského publika. Televízia preto potvrdila jeho pokračovanie v druhej sérii.

Na druhom mieste v rebríčku TOP nespravodajských programov uplynulého týždňa sa usadila relácia Nové bývanie, ktorá je dlhodobou stálicou vysielania TV JOJ a diváci si ju nenechajú každú nedeľu popoludní. Včera Nové bývanie s obľúbeným moderátorom Vladom Voštinárom sledovalo 471-tisíc divákov a dosiahlo 10,2 % rating a 24,9 % share v CS 12+, v ktorej opäť prevalcovalo všetky konkurenčné podvečerné programy počas celého týždňa. Diváčky v komerčne atraktívnej cieľovke 35-44 boli najsilnejšou CS s 11,0 % sledovanosťou a 31,1 % podielom.


Zo spravodajských programov televízie JOJ bola za celý týždeň univerzálne najsledovanejšia jej hlavná spravodajská relácia - nedeľné Noviny TV JOJ si s 506-tisíc divákmi vyslúžili až 11,0 % sledovanosť a 23,6 % podiel. V CS 12-54 prvenstvo dosiahli včerajšie Krimi so 7,7 % ratingom a 22,2 % podielom na trhu.


Ešte pred víkendom v piatok 17. februára slávila úspech podvečerná relácia Bez servítky, ktorá v CS 12+ vyhrala nad konkurenčným seriálom – Bez servítky na JOJke dosiahla 8,7 % sledovanosť a 23,6 % podiel, Mama na prenájom na Markíze nižší, 22,4 % podiel.


Vo štvrtok 16. 2. večer zasa JOJka prevalcovala konkurenciu so svojou Nemocnicou, ktorá si tento raz pripísala ako líder univerzálneho trhu až 9,5 % sledovanosť a 21,8 % podiel. Dunaj na Markíze mal len 20,9 % podiel.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram