Česko Slovensko má talent si včera zaplo až 715-tisíc divákov

Televízia JOJ v nedeľu odštartovala 11. sériu Talentu, ktorý sa tak stal najdlhšie vysielanou show na slovenskom trhu. Prvá epizóda bola najsledovanejším nespravodajským programom v hlavnom vysielacom čase a bola prvou voľbou univerzálneho publika aj mladších divákov.

JOJ Group bola v prvú septembrovú nedeľu jednoznačným trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase s 11,8 % sledovanosťou a 30,0 % podielom na trhu vrámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ bola vprime time jednotkou spomedzi slovenských televízií s 14,2 % sledovanosťou a 19,7 % trhovým podielom.

Najsledovanejšia show televízie JOJ včera úspešne rozbehla svoju najnovšiu sériu prvou premiérovou epizódou, ktorú si zaplo až 715-tisíc divákov starších ako 12 rokov a Talent tak dosiahol víťaznú večernú sledovanosť 8,6 % a podiel 22,1 %. TOP nespravodajským programom hlavného vysielacieho času bol aj pre mladších divákov v CS 12-54, pri ktorých si pripísal 6,7 % rating a 22,9 % share.

Najsilnejšou cieľovou skupinou Talentu boli včera muži vkomerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov s 10,3 % sledovanosťou a 28,3 % podielom. Zo ženských cieľoviek bolo najviac diváčok v rovnakej vekovej skupine s 9,7 % sledovanosťou a ešte vyšším podielom 29,5 %, v ženskej CS 45-54 si show pripísala 9,4 % rating.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram