TV JOJ si počas víkendu udržala pozornosť státisícov divákov – seriálový hit NEUER dominoval, magazínová stálica i spravodajstvo zaznamenali vysokú sledovanosť.
Filmová séria NEUER si v nedeľu opäť podmanila divákov – sledovali už jej tretiu epizódu. V univerzálnej cieľovej skupine dosiahla sledovanosť 6,9 % (Rtg%) s trhovým podielom 17,6 % (Shr%). Večer v tomto publiku zasiahol NEUER 516-tisíc divákov (AvRch000).
Silné čísla si formát s Mariánom Miezgom, Markom Igondom, Jankou Kvan-tikovou či Ladislavom Bédim pripísal aj v obchodnej cieľovke 14–56, kde zazna-menal sledovanosť 5,9 % (Rtg%) a ešte vyšší podiel 20,2 % (Shr%).
Jesenná novinka z pera bývalého kriminalistu píšuceho pod pseudonymom Václav Neuer tak vyhrala nedeľný prime time v oboch cieľových skupinách už tretí raz za sebou.
V tretej epizóde sa vyšetrovanie kapitána Machráka (Marko Igonda) spojilo s osobnou rovinou – popri mŕtvom mužovi nájdenom v horiacej dodávke riešil aj zmiznutie svojho dávneho priateľa.
Najbližšia, štvrtá časť, posunie napätie ešte ďalej. Objav štyridsať rokov starej kostry rozvíri prach nad dávno zabudovanou vraždou a odhalí spojitosť s praktikami ŠTB. To, čo sa zdalo byť len premlčaným prípadom, sa zmení na smrteľne nebezpečnú hru, pretože pravda z minulosti niekomu mimoriadne preká-ža.
Epizódu obohatí aj účinkovanie populárneho herca Michala Kubovčíka.
Stálica, ktorá láka divákov
Diváckym úspechom sa tradične môže pochváliť aj relácia NOVÉ BÝVANIE.
V publiku 12+ mala sledovanosť 8 % (Rtg%) a trhový podiel 26,9 % (Shr%). Program o hľadaní ideálneho domova s moderátorom Vladom Voštinárom, realit-ným arbitrom a architektom zaznamenal v obchodnej cieľovke sledovanosť 5,3 % (Rtg%) s podielom 24,9 % (Shr%).
Aj počas posledného septembrového víkendu si NOVÉ BÝVANIE udržalo vysoký trhový podiel a jasne uspelo v podvečernom diváckom súboji. Celkovo v univerzálnej cieľovke zasiahlo až 562-tisíc divákov (AvRch000).
Cez víkend bodovali aj NOVINY TV JOJ
Diváci zostali počas víkendu verní aj NOVINÁM TV JOJ.
Hlavná spravodajská relácia sa v kumulovanej sledovanosti na TV JOJ a JOJ 24 stala v univerzálnom publiku prvou voľbou:
• Sobota: sledovanosť 8,2 % (Rtg%) a podiel 25,2 % (Shr%), pričom zasiahla 557-tisíc divákov (Cov000).
• Nedeľa: sledovanosť 9,4 % (Rtg%) s trhovým podielom 24 % (Shr%) a zá-sahom až 632-tisíc divákov (Cov000).
NOVINY TV JOJ si tak aj naďalej udržiavajú dôveru univerzálneho publika. So sta-bilným spravodajským tímom a bez vnútorných otrasov prinášajú divákom to naj-dôležitejšie hneď na začiatku relácie.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.