Spravodajský aj večerný líder nedele: JOJka ovládla univerzálne publikum

Nedeľný večer potvrdil silnú pozíciu TV JOJ v cieľovej skupine 12+. Spravodajské formáty, aj večerný film sa stali voľbou číslo jeden pre divákov univerzálneho publika.

TV JOJ
TV JOJ

Nedeľný večer patril v univerzálnej cieľovej skupine 12+ televízii JOJ. Jej spravodajstvo bolo počas posledného víkendového večera prvou voľbou divákov univerzálneho publika.

Hlavná spravodajská relácia dosiahla na TV JOJ sledovanosť 7,4 % a trhový podiel 25,3 %. NOVINY TV JOJ tak v skupine 12+ vyhrali večer aj bez započítania spravodajskej JOJ 24.

Darilo sa tiež relácii NAJLEPŠIE POČASIE, tradične moderovanú meteo-odborníkom. Sledovalo ju 7,5 % divákov, pričom program dosiahol podiel 23,7 %.

Vysoké čísla si v tejto skupine pripísali aj KRIMI – so sledovanosťou 6,6 % a podielom 25 %.

Diváci zostali verní JOJ aj po správach – film Nezlomná Ellen si pozrelo 319-tisíc divákov (sledovanosť 6,9 %, trhový podiel 22 %), čím sa stal v tomto publiku najsledovanejším nespravodajským formátom dňa.

Silný výkon predviedlo aj NOVÉ BÝVANIE. Nedeľná repríza formátu o hľadaní ideálnej nehnuteľnosti s Vladom Voštinárom zaznamenala sledovanosť 4,4 % a trhový podiel 21,8 %, vďaka čomu ovládla v cieľovke 12+ podvečer.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram