Nedeľný večer potvrdil silnú pozíciu TV JOJ v cieľovej skupine 12+. Spravodajské formáty, aj večerný film sa stali voľbou číslo jeden pre divákov univerzálneho publika.
Nedeľný večer patril v univerzálnej cieľovej skupine 12+ televízii JOJ. Jej spravodajstvo bolo počas posledného víkendového večera prvou voľbou divákov univerzálneho publika.
Hlavná spravodajská relácia dosiahla na TV JOJ sledovanosť 7,4 % a trhový podiel 25,3 %. NOVINY TV JOJ tak v skupine 12+ vyhrali večer aj bez započítania spravodajskej JOJ 24.
Darilo sa tiež relácii NAJLEPŠIE POČASIE, tradične moderovanú meteo-odborníkom. Sledovalo ju 7,5 % divákov, pričom program dosiahol podiel 23,7 %.
Vysoké čísla si v tejto skupine pripísali aj KRIMI – so sledovanosťou 6,6 % a podielom 25 %.
Diváci zostali verní JOJ aj po správach – film Nezlomná Ellen si pozrelo 319-tisíc divákov (sledovanosť 6,9 %, trhový podiel 22 %), čím sa stal v tomto publiku najsledovanejším nespravodajským formátom dňa.
Silný výkon predviedlo aj NOVÉ BÝVANIE. Nedeľná repríza formátu o hľadaní ideálnej nehnuteľnosti s Vladom Voštinárom zaznamenala sledovanosť 4,4 % a trhový podiel 21,8 %, vďaka čomu ovládla v cieľovke 12+ podvečer.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.