NOVINY TV JOJ ovládli víkend: Trojnásobné víťazstvo v cieľovej skupine 12+

Spravodajská relácia NOVINY TV JOJ bola prvou voľbou univerzálneho publika počas celého víkendu. Výborné výkony zaznamenali aj Nové bývanie a spravodajská stanica JOJ24.

TV JOJ

Relácia NOVINY TV JOJ má za sebou úspešné 3 dni v kumulovanej sledovanosti na TV JOJ a JOJ24 a stala sa jednotkou medzi hlavnými spravodajskými reláciami v piatok, sobotu aj nedeľu.


• V piatok dosiahli NOVINY TV JOJ sledovanosť v (CS 12+) 6,1 % a trhový podiel 21,6 %.
• V sobotu si ich v tejto cieľovke pozrelo 6,9 % divákov s podielom na trhu až 26,9 %, stali sa tak najsledovanejšou reláciou celého dňa aj v komerčnej aj v univerzálnej cieľovej skupine
• V nedeľu zaznamenali rekord víkendu so sledovanosťou 8,2 % a trhovým podielom 22,2 %. V cieľovke 12+ si ich v posledný víkendový deň zaplo až 553-tisíc divákov (Cov).

V spoločnom sledovaní TV JOJ a spravodajskej stanice JOJ 24 bola relácia spravodajskou jednotkou v univerzálnom publiku počas celého uplynulého týždňa.

Dôležité a aktuálne správy u nás dostávajú prioritu – otvárame nimi vysielanie, aby sa diváci okamžite dozvedeli to najpodstatnejšie.

Dominantou denného spravodajstva zostávajú NOVINY TV JOJ, ktoré sa vysielajú každý večer o 19:30 a dlhodobo patria medzi najsledovanejšie programy na slovenskom televíznom trhu

Darilo sa aj obľúbenej relácii NOVÉ BÝVANIE, ktorá si v nedeľu podvečer v repríze s moderátorom Vladom Voštinárom pripísala sledovanosť 5,8 % a trhový podiel 18,8 %, čím v tejto cieľovke ovládla podvečerné vysielanie.

Silný výsledok dosiahla aj JOJ 24, ktorá si v nedeľnom prime time pripísala trhový podiel 1,4 % a v publiku 12+ sa stala najsledovanejšou spravodajskou stanicou večera.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram