NOVINY TV JOJ ostávajú prvou voľbou univerzálneho publika aj v septembri

Prvé dni novej jesennej sezóny potvrdzujú, že hlavná spravodajská relácia JOJky zostáva stabilnou jednotkou v univerzálnej cieľovej skupine 12+.

NOVINY TV JOJ.

Hlavná spravodajská relácia JOJky hlási divácky úspech aj na začiatku jesennej televíznej sezóny. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ vyhráva prvé septembrové večery a v kumulovanom vysielaní na TV JOJ a JOJ 24 si udržiava jasné prvenstvo – obstála tak v tvrdom konkurenčnom boji na televíznom trhu.

Silný štart jesene kumulovanej sledovanosti NOVÍN TV JOJ v univerzálnej diváckej skupine:

  1. septembra dosiahli sledovanosť 8,3 % (Rtg) s podielom 26,9 % (Shr) a zasiahli 539 000 divákov (Cov).
  2. septembra stúpla sledovanosť na 8,6 % (Rtg), podiel bol 26,6 % (Shr) a relácia zasiahla 578 000 divákov (Cov).
  3. septembra si NOVINY TV JOJ zapísali stabilný výkon so sledovanos-ťou 7,8 % (Rtg), trhovým podielom 25 % (Shr) a zásahom na 551 000 divákov (Cov).

NOVINY TV JOJ boli uplynulý mesiac najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou. V rámci spoločného sledovania na TV JOJ a JOJ 24 dominovali v univerzálnej cieľovej skupine 12+ a vyhrali 29 z 31 večerov. Celkovo za celý august zasiahli v tomto publiku 1 977 000 divákov (43 % cieľovej skupiny 12+, Cov).

Spravodajstvo pre všetkých

Pre televíziu JOJ je kľúčová kategória 12+, ktorá najlepšie odráža skutočný divácky záujem a ukazuje, aký celkový zásah majú relácie v populácii. NOVINY TV JOJ vysielajú správy pre všetkých bez ohľadu na vek – nie ako infotainment pre vybranú cieľovku, ale ako seriózny, overený a hodnotný obsah pre celú spoločnosť.

Správy, ktoré hýbu Slovenskom a svetom, tak majú na JOJke stále svoje pevné miesto – a aj na začiatku septembra dokazujú, že patria medzi najdôležitejšie televízne programy na trhu. Diváci sa to najdôležitejšie dozvedia vždy na začiatku relácie.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram