Vo štvrtok si večerné správy spolu na TV JOJ a JOJ 24 pozrelo viac ako pol milióna divákov v cieľovej skupine 12+. NOVINY TV JOJ tak potvrdilI svoju stabilnú pozíciu jednotky v univerzálnom publiku. Vysokú sledovanosť si pripísali aj ďalšie relácie.
Hlavná spravodajská relácia televízie JOJ zaznamenala vo štvrtok v univerzálnej cieľovej skupine 12+ pri kumulatívnom meraní televízie JOJ a JOJ24 až 8 % sledovanosť a trhový podiel 25 %, pričom si ju pozrelo 510-tisíc divákov (Cov(000)). V tejto cieľovke NOVINY TV JOJ zvíťazili šestnásty večer po sebe – a to vďaka súbežnému vysielaniu obidvoch staníc JOJ Group.
Spravodajstvo je pre televíziu JOJ dlhodobo jedným z hlavných pilierov – a výsledky to potvrdzujú. V súčte večerného vysielania relácie NOVINY TV JOJ na dvoch platformách pravidelne dosahujú vysoký zásah v univerzálnom publiku 12+, kde kumulovaný výkon prekonáva konkurenčné formáty.
Tento úspech je výsledkom dôslednej práce spravodajského tímu, dlhodobo budovanej dôvery divákov a multiplatformovej dostupnosti obsahu
Večerná spravodajská relácia zároveň vyhrala v tejto cieľovej skupine piaty večer po sebe na TV JOJ, teda bez stanice JOJ 24.
Vysoké čísla v univerzálnom publiku si pripísali aj KRIMI so sledovanosťou 6,7 % a 22,4-percentným podielom. NAJLEPŠIE POČASIE, sprevádzané meteorologickými expertmi, dosiahli sledovanosť 6,7 % s podielom 21 %.
Reagujeme aj na vyjadrenia konkurenčnej televízie Markíza, ktorá spochybňuje prezentáciu našich dát. Dovoľujeme si zdôrazniť, že kumulovaný výkon vysielania na TV JOJ a JOJ 24 v cieľovej skupine 12+ je plne v súlade s oficiálnymi dátami z peoplemetrového merania sledovanosti, ako aj so štandardmi pre ich interpretáciu. Sledovanosť v univerzálnom publiku nie je „neekvivalentný údaj“ – ide o legitímne zrkadlenie diváckeho záujmu na všetkých relevantných platformách, ktoré sú súčasťou JOJ Group.
Ohradzujeme sa voči tvrdeniu, že zverejňovanie týchto informácií „nemá miesto v čestnej súťaži“. Práve naopak – transparentné zverejňovanie dát zo všetkých platforiem, ktoré diváci bežne sledujú, považujeme za férový a relevantný prístup k verejnosti aj odbornému trhu. Zásadne odmietame názor, že referovanie o spravodajskom výkone, ktorý vzniká v multiplatformovom prostredí, je skresľovaním reality.
Za dlhodobým úspechom relácie stojí stabilný a skúsený tím redaktorov, najrozsiahlejšia sieť regionálnych spravodajcov na Slovensku a neustály dôraz na objektivitu a overené informácie. Televízia JOJ prináša spravodajstvo počas celého dňa – v ranných, popoludňajších aj večerných blokoch – a pokrýva všetky kľúčové témy z domova aj zo zahraničia. Dôležité a aktuálne správy pravidelne otvárajú vysielanie, aby sa diváci okamžite dozvedeli to najpodstatnejšie..
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.