NOVINY TV JOJ a KRIMI opäť na vrchole víkendovej sledovanosti v univerzálnom publiku

Spravodajská relácia NOVINY TV JOJ dosiahla počas prvých troch augustových večerov v kumulovanom vysielaní vynikajúci úspech. Vysokú sledovanosť dosiahli aj ďalšie obľúbené relácie KRIMI a NOVÉ BÝVANIE, ktoré opäť potvrdili svoju silnú pozíciu na trhu.

NOVINY TV JOJ.

Hlavná spravodajská relácia NOVINY TV JOJ zaznamenala v kumulovanom vysielaní TV JOJ a JOJ 24 počas prvých troch augustových večerov divácky úspech.

V piatok NOVINY TV JOJ v univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahli sledovanosť (Rtg) 6,3 % a pri trhovom podiele 22,6 % (Shr) si ich zaplo 422 000 divákov (Cov).

O deň neskôr zaznamenali sledovanosť 6,9 % a trhový podiel 25,6 %. Formát v tento večer v CS 12+ zasiahol 470 000 divákov (Cov).

Najvyššiu sledovanosť – 8,5 % – si pripísali v nedeľu. Pri 25,2-percentnom podiele si reláciu zaplo až 571 000 divákov (Cov).

NOVINY TV JOJ tak v kumulovanom sledovaní v cieľovej skupine 12+ mali všetky tri večery vyššiu sledovanosť ako konkurenčné hlavné spravodajské relácie. V sobotu a nedeľu sa dokonca stali najsledovanejšími reláciami dňa na trhu.

Formát bol počas júla 2025 najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou. V rámci spoločného sledovania na TV JOJ a JOJ 24 dominoval v publiku 12+ a vyhral 30 z 31 júlových večerov. Dôležité a aktuálne správy u nás dostávajú prioritu – otvárame nimi vysielanie, aby sa diváci okamžite dozvedeli to najpodstatnejšie.

Mimoriadne úspešne sa v úvode augusta darilo aj relácii KRIMI. V piatok dosiahla na TV JOJ a JOJ 24 v univerzálnej cieľovke sledovanosť 6,8 % a pripísala si 26,2 % podiel na trhu.

Ešte vyššiu sledovanosť – až 7,5 % – dosiahla relácia v nedeľu, pričom jej podiel na trhu bol 24,5 %

V tento deň v rovnakej cieľovej skupine divákov tradične oslovila aj relácia NOVÉ BÝVANIE. Jej reprízové vydanie s moderátorom Vladom Voštinárom, realitným arbitrom a šikovným architektom, dosiahlo sledovanosť 4,9 % a trhový podiel 20,7 %. Obľúbená relácia o hľadaní ideálnej nehnuteľnosti si v nedeľný podvečer v univerzálnej cieľovej skupine získala najviac divákov.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram