Druhá epizóda série NEUER sa stala v nedeľu najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch cieľových skupinách. Darilo sa aj ďalším programom JOJky.
Filmová séria NEUER po týždni znovu zaujala divákov. Druhá epizóda v cieľovej skupine 12+ dosiahla v nedeľu sledovanosť 7,1 % (Rtg%) a trhový podiel 18,7 % (Shr%). Program celkovo v tomto publiku zasiahol 482-tisíc divákov (AvRch000).
Novinka JOJky - z pera bývalého kriminalistu píšuceho pod pseudonymom Václav Neuer – zaznamenala úspech aj v obchodnej cieľovej skupine 14–56, kde pri sledovanosti 5,8 % (Rtg%) dosiahla podiel až 20,5 % (Shr%).
NEUER s hercami Mariánom Miezgom, Markom Igondom, Ladislavom Bédim, Jankou Kvantikovou či Petrom Marcinom a Michalom Ďurišom sa tak stal v oboch cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom nedele.
Darilo sa aj druhej časti série MIKI, ktorá v druhom večernom slote zaznamenala sledovanosť 4,5 % (Rtg%) a trhový podiel 18,3 % (Shr%). V skupine 14–56 pri sledovanosti 4,3 % (Rtg%) dosiahla ešte vyšší podiel – 23,2 % (Shr%).
Stabilne výborný výkon predviedla relácia NOVÉ BÝVANIE. Obľúbený formát s Vladom Voštinárom o hľadaní ideálneho domova v Košiciach si v univerzálnom publiku pripísal sledovanosť 6 % (Rtg%) a podiel 22,3 % (Shr%). Program tradične vyhral nedeľný podvečer.
NOVINY TV JOJ prvou voľbou
Vysoké čísla dosiahli v univerzálnej skupine aj NOVINY TV JOJ.
Hlavná večerná spravodajská relácia zaznamenala na TV JOJ a JOJ 24 spoločnú sledovanosť 9,2 % (Rtg%) s trhovým podielom 25,1 % (Shr%).
Našou ambíciou je aj naďalej prinášať spravodajstvo, ktoré oslovuje celé Slovensko – od mladších divákov až po celé rodiny. Staviame na stabilite a profesionalite redakcie, ktorá nemusí riešiť vnútorné konflikty ani otázky dôvery, ale naplno sa sústreďuje na kvalitnú žurnalistiku.
NOVINY TV JOJ v univerzálnom publiku vyhrali nedeľný večer. Státisíce divákov pri obrazovkách potvrdzujú, že spravodajstvo TV JOJ má stabilné miesto na trhu.
Svojimi výsledkami v univerzálnej cieľovej skupine dokazuje schopnosť osloviť rôznorodé publikum a prinášať relevantné a overené informácie naprieč generáciami.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.