NEUER opäť ovládol nedeľný večer

Druhá epizóda série NEUER sa stala v nedeľu najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch cieľových skupinách. Darilo sa aj ďalším programom JOJky.

Seriál Neuer.

Filmová séria NEUER po týždni znovu zaujala divákov. Druhá epizóda v cieľovej skupine 12+ dosiahla v nedeľu sledovanosť 7,1 % (Rtg%) a trhový podiel 18,7 % (Shr%). Program celkovo v tomto publiku zasiahol 482-tisíc divákov (AvRch000).

Novinka JOJky - z pera bývalého kriminalistu píšuceho pod pseudonymom Václav Neuer – zaznamenala úspech aj v obchodnej cieľovej skupine 14–56, kde pri sledovanosti 5,8 % (Rtg%) dosiahla podiel až 20,5 % (Shr%).

NEUER s hercami Mariánom Miezgom, Markom Igondom, Ladislavom Bédim, Jankou Kvantikovou či Petrom Marcinom a Michalom Ďurišom sa tak stal v oboch cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom nedele.

Darilo sa aj druhej časti série MIKI, ktorá v druhom večernom slote zaznamenala sledovanosť 4,5 % (Rtg%) a trhový podiel 18,3 % (Shr%). V skupine 14–56 pri sledovanosti 4,3 % (Rtg%) dosiahla ešte vyšší podiel – 23,2 % (Shr%).

Stabilne výborný výkon predviedla relácia NOVÉ BÝVANIE. Obľúbený formát s Vladom Voštinárom o hľadaní ideálneho domova v Košiciach si v univerzálnom publiku pripísal sledovanosť 6 % (Rtg%) a podiel 22,3 % (Shr%). Program tradične vyhral nedeľný podvečer.

NOVINY TV JOJ prvou voľbou

Vysoké čísla dosiahli v univerzálnej skupine aj NOVINY TV JOJ.

Hlavná večerná spravodajská relácia zaznamenala na TV JOJ a JOJ 24 spoločnú sledovanosť 9,2 % (Rtg%) s trhovým podielom 25,1 % (Shr%).

Našou ambíciou je aj naďalej prinášať spravodajstvo, ktoré oslovuje celé Slovensko – od mladších divákov až po celé rodiny. Staviame na stabilite a profesionalite redakcie, ktorá nemusí riešiť vnútorné konflikty ani otázky dôvery, ale naplno sa sústreďuje na kvalitnú žurnalistiku.

NOVINY TV JOJ v univerzálnom publiku vyhrali nedeľný večer. Státisíce divákov pri obrazovkách potvrdzujú, že spravodajstvo TV JOJ má stabilné miesto na trhu.

Svojimi výsledkami v univerzálnej cieľovej skupine dokazuje schopnosť osloviť rôznorodé publikum a prinášať relevantné a overené informácie naprieč generáciami.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram