Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji sú už druhý rok na obrazovkách staníc JOJ Group, ktorá prináša všetkých 64 zápasov šampionátu v živom vysielaní! Už úvodné duely našej reprezentácie si získali silný záujem slovenského publika – piatkový večerný zápas s domácimi Švédmi si na TV JOJ zaplo až 1 235 000 divákov a včera popoludní si súboj Slovenska so Slovinskom nenechalo ujsť ešte viac, až 1 383 000 divákov (AvRch 12+)!

Tohtoročné MS v hokeji štartovali v piatok 9. mája, kedy sa Slovensko večer stretlo v úvodnom zápase s domácim tímom Švédska. JOJ Group dosiahla vďaka tomu v hlavnom vysielacom čase vysoko nadpriemerný trhový podiel 39,9 % a skvelú sledovanosť až 15,1 %!
Prvý zápas našich reprezentantov v piatok potvrdil, že slovenskí diváci majú o hokej aj tento rok neskutočný záujem. V rámci univerzálneho publika bola najsledovanejšia prvá tretina zápasu s vynikajúcou 18,2 % sledovanosťou a 44,7 % trhovým podielom, keď si ju zaplo až 1 149 000 divákov. V komerčne zameranej cieľovke dosiahla najvyššiu, až 17,8 % sledovanosť druhá tretina s 55,9 % trhovým podielom. Najvyšší podiel, až 57,2 %, si v CS 14-56 pripísala prvá tretina.
Z výsledkov sledovanosti v rámci špecifických vekových skupín si najvyšší rating vyslúžila druhá tretina pri divákoch vo veku 35 až 44 rokov – pri ženách to bola 23,8 % sledovanosť a pri mužoch až 24,9 % sledovanosť! Vôbec najvyšší trhový podiel potom získala tretia tretina pri mladých mužoch vo veku 15 až 24 rokov, a to neuveriteľných 83,5 %!
Druhý zápas Slovákov, ktorý sa odohral v nedeľu 11. mája od 12:20 hodine proti Slovincom, si najvyššiu sledovanosť v univerzálnej aj obchodne dôležitej cieľovke vyslúžil v tretej tretine – v CS 12+ dosiahol dosiaľ najvyššiu hokejovú sledovanosť - až 19,6 % a 59,6 % podiel, v CS 14-56 si pripísal 19,0 % sledovanosť a astronomicky vysoký, až 70,4 % podiel na trhu. Koniec zápasu zasiahol až 1 080 000 divákov starších ako 12 rokov!
Z výsledkov sledovanosti v rámci špecifických vekových skupín si druhý zápas Slovákov pripísal ešte vyššie čísla ako prvý - najvyšší rating dosiahla tretia tretina pri mužoch vo veku 45 až 54 rokov s 26,8 % sledovanosťou a najvyšší trhový podiel pri mladých mužoch v CS 15-24 s neskutočnou, až 84,7 % podielom!
Hokejové MS sa stali absolútnou diváckou senzáciou aj v online - na streamovacej platforme JOJ play ich sledovanosť aktuálne prekonáva minuloročný šampionát, čo potvrdzuje silnejúci trend online sledovania športových prenosov. Celkový počet zhliadnutí prvého hokejového víkendu MS na JOJ play bolo až 456 492, z čoho 60 % tvorili slovenské zápasy.
Mimoriadnej diváckej obľube sa teší aj formát Play-on, v atraktívnom podaní dvojice Marián Gáborík a Boris Valábik. Každým zápasom si získava stále viac fanúšikov, ktorí oceňujú originálne komentáre, odborné postrehy a autentický štýl týchto hokejových osobností. Pri druhom slovenskom zápase už Play-on zaznamenal takmer totožnú sledovanosť ako v televíznom vysielaním.
JOJ Group tak aj tento rok potvrdzuje, že je spoľahlivým partnerom pre veľké športové podujatia. Vysielanie majstrovstiev sveta pokračuje denne na TV JOJ, JOJ Šport, JOJ Plus a v online zadarmo na JOJ play.
HOKEJ je na JOJke a s vysielaním MS 2025 pokračuje až do 25. mája!
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.