Spravodajské relácie, magazíny aj novinka priniesli cez víkend silné výsledky, ktoré potvrdzujú stabilné postavenie JOJky naprieč všetkými cieľovými skupinami.
Spravodajstvo potvrdilo svoju silu
Hlavná spravodajská relácia NOVINY TV bola v kumulovanej sledovanosti na JOJ a JOJ 24 opäť prvou voľbou univerzálneho publika.
• V piatok dosiahli NOVINY TV JOJ sledovanosť 8,4 % (Rtg%) a trhový podiel 24,4 % (Shr%), pričom zasiahli 566-tisíc divákov (Cov000).
• V sobotu si udržali rovnaký výkon – sledovanosť 8,6 % (Rtg%) s podielom 25,2 % (Shr%) a zásahom 559-tisíc divákov (Cov000).
• V nedeľu relácia zvýšila hodnoty sledovanosti na 10,4 % (Rtg%), trhový po-diel 25,3 % (Shr%) a zasiahla až 716-tisíc divákov (Cov000).
NOVINY TV JOJ tak aj naďalej potvrdzujú, že stabilný redakčný tím bez vnútorných otrasov dokáže dlhodobo prinášať výsledky a spravodajstvo, ktoré diváci oceňujú pre jeho dôraz na to najdôležitejšie hneď v úvode relácie.
Mimoriadne úspešne sa darilo relácii KRIMI. Pri spoločnej sledovanosti na JOJ a JOJ 24 dosiahla až 10,8 % (Rtg%) pri trhovom podiele 27% (Shr%). Zasiahla až 643-tisíc divákov (Cov000) a v univerzálnej skupine sa stala celkovo najsledovanejším programom nedele.
NEUER si drží veľkú divácku základňu
Filmová miniséria NEUER si v náročnom diváckom súboji zachoval stabilné publikum. V nedeľu večer dosiahol sledovanosť 6,6 % (Rtg%) s podielom 16,1 % (Shr%).
V obchodnej cieľovske si jesenná novinka s Mariánom Miezgom, Markom Igondom, Jankou Kvantikovou či Ladislavom Bédim prípísala 5,5-percentú sledovanosť (Rtg%) s ešte vyšším podielom 17,9 % (Shr%).
Epizóda odkryla temné tajomstvá z čias komunizmu. Po náhodnom objavení štyridsať rokov starej kostry sa vyšetrovanie rozbehlo naplno a odhalilo súvislosti s akciou ŠtB.
Cez víkend sa diváci môžu tešiť už na 5. časť. Vyšetrovatelia v nej riešia vraždu starca a zmiznutie vzácnej bankovky. Okrem silného príbehu sa v nej objaví aj obľúbený herec Csongor Kassai, ktorý rozšíri herecké obsadenie filmovej série po Jane Hubinskej a Danovi Junasovi o ďalšie známe meno.
Magazíny opäť potvrdili popularitu
Aká by to bola nedeľa bez NOVÉHO BÝVANIA? Relácia si naďalej udržiava vysokú divácku priazeň. V CS 12+ dosiahla vysokú sledovanosť až 9,9 % (Rtg%) s trhovým podielom 28,1 % (Shr%). Uspela aj v publiku 14-56, keď pri sledovanosti 7,1 % zaznamenala trhový podiel 26,9 % (Shr%).
Vysokou sledovanosťou sa môže pochváliť aj magazín NA CHALUPE – v univerzálnej skupne dosiahol 6,6 %(Rtg%) a podiel na trhu 21,4 % (Shr%).
Relácie o hľadaní ideálneho domova s Vladom Voštinárom a o chalupárčení s Katkou Jesenskou vyhrali nedeľný podvečer. Diváci v obidvoch publikách tak jednoznačne uprednostnili magazínové stálice JOJky pred jesennými novinkami konkurencie..
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.