Včerajšie finále Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji si spolu so štúdiami zaplo 1 282 000 divákov (AvRch 12+)! Slováci si nenechali ujsť záverečný napínavý zápas o zlato medzi USA a Švajčiarmi. Druhá tretina bola zároveň najsledovanejším nespravodajským programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií pre univerzálnych aj mladších divákov.
JOJ Group tak úspešne uzavrela tohtoročné majstrovstvá a teší sa na ďalšie, ktoré sa v roku 2026 budú konať práve vo Švajčiarsku, ktorého reprezentanti včera získali striebro. JOJka má zakúpené práva na hokejové MS až do roku 2034, pričom už teraz vieme, že v roku 2029 bude MS hostiť naše Slovensko.
Hokejový sviatok, ktorý uplynulé týždne ovládal Slovensko, vyvrcholil v nedeľu 25. mája finálovým zápasom, vysielaným simultánne na dvoch staniciach TV JOJ a JOJ Šport - spolu so sprievodnými štúdiami si ho zaplo až 1 282 divákov! Druhá tretina finálového duelu sa stala TOP nespravodajským programom uplynulého týždňa a dosiahla 14,5 % sledovanosť a 35,0 % podiel
na trhu v CS 12+. V rámci univerzálneho publika mala tretia tretina ešte vyšší,
až 43,4 % trhový podiel.
Pre komerčnú cieľovku bola rovnako najatraktívnejšia druhá tretina včerajšieho večerného zápasu, so 14,1 % sledovanosťou a vysoko nadpriemerným podielom až 44,0 %. V mužskej časti publika v CS 45-54 dosiahla druhá tretina excelentnú 26,4 % sledovanosť, u mladších mužov vo veku 35-44 rokov získala 15,4 % sledovanosť, v ženskej CS 45-54 zaznamenala 14,8 % rating
a vôbec najvyšší podiel mala pri mladých mužoch v CS 15-24, a to až 65,3 %.
Počas celého vysielania tohtoročného najvyššieho hokejového šampionátu boli na našom trhu najsledovanejšími zápasmi tradične duely slovenskej reprezentácie. Najväčší divácky zásah – neskutočných 1 538 000 divákov starších ako 12 rokov - zaznamenal slovenský zápas proti Lotyšsku spolu s komentármi zo štúdia (18. mája). Duel sa stal najsledovanejším programom tohto hokejového roka v univerzálnej cieľovej skupine (18,0 % sledovanosť a 43,2 % podiel) aj v obchodne relevantnej CS 14-56 (18,3 % sledovanosť a 54,7 % podiel). Medzi ďalšie divácky najúspešnejšie zápasy patrili aj duely Slovenska proti Kanade (17. 5.), Rakúsku (12. 5.) a Švédsku (9. 5.), ktoré si so štúdiami zaplo vždy viac ako 1,3 milióna divákov.
JOJ Group už druhý rok po sebe prinášala bohatý hokejový obsah nielen na televíznych obrazovkách vo vysielaní svojich troch TV staníc, ale aj online – všetky zápasy boli dostupné naživo na streamovacej platforme JOJ play, kde si tento rok užilo sledovanie duelov viac fanúšikov ako vlani. Aj uplynulý víkend mali prenosy na JOJ play viac ako 200-tisíc zhliadnutí, z toho 40 % divákov sledovalo komentovanie hokeja na Play-on, špeciálnej live novinke tohto ročníka. Silnú podporu hokeju vytvárala JOJka neustále aj na sociálnych sieťach, kde aktívne komunikovala s divákmi a prinášala zákulisný i interaktívny obsah.
JOJ Group má k dispozícii vysielacie práva na Majstrovstvá sveta v hokeji až do roku 2034 a už teraz sa teší na šampionát 2026, ktorý sa uskutoční vo Švajčiarsku. Mimoriadne sa pripravuje aj na rok 2029, kedy bude Slovensko hostiť Majstrovstvá sveta na domácej pôde.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.