Filmová séria NEUER ovládla nedeľný večer, trojnásobné víťazstvo NOVÍN TV JOJ

Jesenná novinka NEUER oslovila divákov a ovládla nedeľný večer. Silné výkony tradične potvrdili relácia NOVÉ BÝVANIE a hlavné spravodajstvo NOVINY TV JOJ, ktoré počas víkendu a pondelka zaznamenali výrazný divácky úspech.

NOVINY TV JOJ.

Televízia JOJ zaznamenala počas uplynulého víkendu divácky úspech s premiérou filmovej série NEUER. Novinka na obrazovkách jednoznačne zaujala publikum a stala sa najsledovanejším programom nedeľného večera.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahla sledovanosť 8 % (Rtg) a trhový podiel 21,1 % (Shr). Séria s Mariánom Miezgom, Markom Igondom, Janou Kvantikovou, Ladislavom Bédim či Mariánom Labudom zasiahla v tomto publiku až 587-tisíc divákov (AvRch).

Filmová séria z pera bývalého kriminalistu - píšuceho pod menom Václav Neuer - zaujala aj v obchodnej cieľovej skupine 14–54. V nej si pripísala sledovanosť 6,8 % (Rtg) a trhový podiel 24 % (Shr).

V obidvoch cieľovkách sa stal NEUER najsledovanejším nespravodajským programom nedele.
Divácku pozornosť si vyslúžila aj prvá epizóda série MIKI. V skupine 12+ dosiahla sledovanosť 4,8 % (Rtg) s podielom 17,8 % (Shr).

V obchodnej cieľke novinka zaznamenala sledovanosť 4,6 % (Rtg) a trhový podiel 22,1 % (Shr). V tomto publiku sa stal MIKI tretím najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Úspech potvrdila aj nedeľná stálica JOJky – relácia NOVÉ BÝVANIE. V skupine 12+ vyhrala podvečer so sledovanosťou 7,5 % (Rtg) a trhovým podielom 25,9 % (Shr) a stala sa druhým najsledovanejším nespravodajským programom nedele.

Univerzálne publikum tak naďalej ostáva verné dlhoročnému formátu o hľadaní ideálneho domova s moderátorom Vladom Voštinárom, a to aj napriek konkurencii, ktorá sa proti relácii rozhodla nasadiť novinky.

Divácky úspech NOVÍN TV JOJ

Aj hlavná večerná spravodajská relácia JOJky potvrdila svoju silnú pozíciu na trhu. V kumulovanom sledovaní staníc JOJ a JOJ 24 sa NOVINY TV JOJ stali počas troch po sebe nasledujúcich večerov lídrom v univerzálnej cieľovej skupine 12+:


• V sobotu zvíťazili pri sledovanosti 7,7 % (Rtg) a zaznamenali trhový podiel 26,1 % (Shr).
• V nedeľu zaznamenali až 9,9 % kumulovanú sledovanosť (Rtg) a podiel 27,4 % (Shr).
• Vyhrali aj v pondelok, kedy si v CS 12+ pripísali 9,6 % sledovanosť (Shr) a podiel na trhu 26 % (Shr).

TV JOJ nemusí riešiť vnútornú kritiku, ale sústreďuje sa na stabilnú prácu redakcie a prináša správy pre celé Slovensko. Našou ambíciou je ponúkať dôveryhodný obsah mladým aj starším, rodinám aj jednotlivcom.

Skutočnosť, že vieme byť lídrami v univerzálnej cieľovej skupine 12+, potvrdzuje našu širokú spoločenskú relevanciu a schopnosť osloviť divákov naprieč generáciami.

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram