Jesenná novinka NEUER oslovila divákov a ovládla nedeľný večer. Silné výkony tradične potvrdili relácia NOVÉ BÝVANIE a hlavné spravodajstvo NOVINY TV JOJ, ktoré počas víkendu a pondelka zaznamenali výrazný divácky úspech.
Televízia JOJ zaznamenala počas uplynulého víkendu divácky úspech s premiérou filmovej série NEUER. Novinka na obrazovkách jednoznačne zaujala publikum a stala sa najsledovanejším programom nedeľného večera.
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahla sledovanosť 8 % (Rtg) a trhový podiel 21,1 % (Shr). Séria s Mariánom Miezgom, Markom Igondom, Janou Kvantikovou, Ladislavom Bédim či Mariánom Labudom zasiahla v tomto publiku až 587-tisíc divákov (AvRch).
Filmová séria z pera bývalého kriminalistu - píšuceho pod menom Václav Neuer - zaujala aj v obchodnej cieľovej skupine 14–54. V nej si pripísala sledovanosť 6,8 % (Rtg) a trhový podiel 24 % (Shr).
V obidvoch cieľovkách sa stal NEUER najsledovanejším nespravodajským programom nedele.
Divácku pozornosť si vyslúžila aj prvá epizóda série MIKI. V skupine 12+ dosiahla sledovanosť 4,8 % (Rtg) s podielom 17,8 % (Shr).
V obchodnej cieľke novinka zaznamenala sledovanosť 4,6 % (Rtg) a trhový podiel 22,1 % (Shr). V tomto publiku sa stal MIKI tretím najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Úspech potvrdila aj nedeľná stálica JOJky – relácia NOVÉ BÝVANIE. V skupine 12+ vyhrala podvečer so sledovanosťou 7,5 % (Rtg) a trhovým podielom 25,9 % (Shr) a stala sa druhým najsledovanejším nespravodajským programom nedele.
Univerzálne publikum tak naďalej ostáva verné dlhoročnému formátu o hľadaní ideálneho domova s moderátorom Vladom Voštinárom, a to aj napriek konkurencii, ktorá sa proti relácii rozhodla nasadiť novinky.
Divácky úspech NOVÍN TV JOJ
Aj hlavná večerná spravodajská relácia JOJky potvrdila svoju silnú pozíciu na trhu. V kumulovanom sledovaní staníc JOJ a JOJ 24 sa NOVINY TV JOJ stali počas troch po sebe nasledujúcich večerov lídrom v univerzálnej cieľovej skupine 12+:
• V sobotu zvíťazili pri sledovanosti 7,7 % (Rtg) a zaznamenali trhový podiel 26,1 % (Shr).
• V nedeľu zaznamenali až 9,9 % kumulovanú sledovanosť (Rtg) a podiel 27,4 % (Shr).
• Vyhrali aj v pondelok, kedy si v CS 12+ pripísali 9,6 % sledovanosť (Shr) a podiel na trhu 26 % (Shr).
TV JOJ nemusí riešiť vnútornú kritiku, ale sústreďuje sa na stabilnú prácu redakcie a prináša správy pre celé Slovensko. Našou ambíciou je ponúkať dôveryhodný obsah mladým aj starším, rodinám aj jednotlivcom.
Skutočnosť, že vieme byť lídrami v univerzálnej cieľovej skupine 12+, potvrdzuje našu širokú spoločenskú relevanciu a schopnosť osloviť divákov naprieč generáciami.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.