Šou BEHIND THE FAME sa stala virálnym fenoménom sociálnych sietí a na JOJ play si ju už v deň premiéry pozrela takmer polovica predplatiteľov. Je týždeň po odvysielaní prvej časti show, kedy môže TV JOJ bilancovať, zároveň sa dnes večer o 20.00 na JOJ play objaví nový premiérový diel.
Influencerská šou BEHIND THE FAME (#BTF) odštartovala s mimoriadnym ohlasom a stala sa najdiskutovanejším formátom televíznej jesene. Na sociálnych sieťach zaznamenala po jej predstavení viac ako 1,5 milióna interakcií a okamžite sa stala virálnym trendom, o ktorom sa hovorí naprieč platformami.
Formát spájajúci svet influencerov zaujal práve tú generáciu, pre ktorú vznikol. V televíznom vysielaní zvádza ťažký divácky súboj, no na streame si ho rýchlo našla digitálna generácia.
Už v deň zverejnenia si šou #BTF pozrelo na JOJ play až 47 % platiacich užívateľov. Za emotívnymi reakciami je vždy silný záujem. Behind the Fame ukázal, že aj tie môžu byť motorom – čím viac sa o šou hovorilo, tým viac divákov si ju našlo online.
Aj mnohé videá k #BTF dosahovali na sociálnych sieťach milión zhliadnutí a posty šou patria k najvirálnejším príspevkom. Zároveň je najvyhľadávanejším formátom na webe televízie JOJ.
Nový typ šou
V hlavných úlohách sa v jesennej novinke JOJky predstavujú Bianka Rumanová, Cynthia Tóthová a Samuel Miškov, ku ktorým sa v jednotlivých epizódach pridávajú ďalšie mená z influencerskej scény.
Diváci sledujú ich svet plný emócií, súťaživosti a snahy obstáť v okamihoch, pri ktorých sa sláva meria pozornosťou a odvahou vystúpiť z davu.
BTF prináša nový typ programu - obsah, ktorý žije nielen na obrazovke, ale aj online. JOJ tak potvrdzuje svoj strategický smer k multiplatformovej zábave, ktorá oslovuje moderného diváka v čase, kedy si vyberá, kde a kedy sa bude baviť.
Relácia má 10 epizód a vysiela sa každý štvrtok večer na TV JOJ, vždy deň predtým, v stredu, sa objaví na JOJ Play.
Rozšírený svet #BTF na JOJ play
Nové epizódy #BTF JOJ play dopĺňajú aj exkluzívne sprievodné formáty.
Každý piatok vychádza v sekcii Premium podcast, v ktorom sa postupne vystriedajú hlavné aj vedľajšie tváre šou. Diváci sa môžu tešiť na otázky na telo, reakcie na epizódy, hry aj pranky.
V skrátenej verzii je podcast dostupný aj na YouTube – spolu JOJ play zverejní 11 častí tohto formátu.
Predplatitelia JOJ play navyše získajú prístup k 10 epizódam formátu #BTF Extras, ktoré odhaľujú zábery, ktoré sa do šou nedostali. Nové časti budú dostupné každý utorok.
Fanúšikov poteší aj formát #BTF – Confession Room, ktorý ponúkne tri epizódy s najosobnejšími výpoveďami protagonistov. V sekcii Premium otvorí priestor pre úprimné rozhovory o vzťahoch, influencerstve aj živote mimo kamier.
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.