NOVINY TV JOJ dosiahli v auguste 2025 výborné výsledky sledovanosti. V cieľovej skupine 12+ sa stali jasným lídrom v rámci hlavných spravodajských relácií, keď dominovali počas 29 z 31 večerov. Výsledky vychádzajú z oficiálnych peoplemetrových dát a odzrkadľujú skutočný divácky záujem naprieč všetkými relevantnými stanicami JOJ Group.
Noviny TV JOJ boli uplynulý mesiac najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou. V rámci spoločného sledovania na staniciach TV JOJ a JOJ 24 dominovali v univerzálnej cieľovej skupine 12+ a vyhrali 29 z 31 večerov.
Rekordné augustové večery
Najvyššiu kumulovanú sledovanosť v univerzálnom publiku dosiahli:
• 31. augusta – 9,8 % (Rtg), 450 000 divákov (Rtg),
• 30. augusta – 9,3 % (Rtg), 428 000 divákov (Rtg),
• 17. augusta – 8,8 % (Rtg), 403 000 divákov (Rtg).
Najvyšší podiel na trhu zaznamenali NOVINY TV JOJ 16. augusta, kedy si v kumulovanom vysielaní pripísali až 29 % pri sledovanosti 7,2 % v cieľovke 12+.
Stabilný výkon počas celého mesiaca
Celkovo za celý mesiac NOVINY TV JOJ zasiahli v tomto publiku 1 980 000 divákov (čo predstavuje 43,1 % cieľovej skupiny 12+, Cov), pričom tento výsledok sa vzťahuje na kumulovanú sledovanosť na staniciach TV JOJ a JOJ 24.
Výkony TV JOJ a spravodajskej stanice JOJ 24 uvádzame v súlade so zaužívanou metodikou a transparentnými štandardmi merania.
Kľúčová je pre nás kategória 12+, pretože prináša najvernejší obraz reálneho diváckeho záujmu a ukazuje, aký celkový zásah majú naše relácie v populácii. Spravodajstvo vysielame pre všetkých divákov bez ohľadu na vek – nejde nám len o infotainment pre vybranú cieľovú skupinu, ale o seriózny, overený a hodnotný obsah pre celú spoločnosť.
Každý deň v auguste tak hlavnú spravodajskú reláciu TV JOJ sledovalo v priemere 340 000 divákov a dosiahla priemernú sledovanosť 7,4 % s priemerným podielom 24,8 %.
Správy, ktoré hýbu Slovenskom a svetom, dostávajú na JOJke prioritné miesto vo vysielaní – vďaka čomu sa diváci dozvedia to najdôležitejšie hneď na začiatku relácie.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.